Gå til innhold

Nå byttes PS3 mot taco....

Hagforce

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt noen som har gjort det byttet... det hadde jeg også gjort tvert om jeg hadde kunnet... tenkt da... sulten.. la oss gå å ta en taco... hm.. sulten.. la oss gå å ta en taco... kjedlig i lengden, men likevel utrolig gøy... :p

Skrevet

Dessuten MÅ du jo ikke spise en taco hver dag. Man har jo en bestemt kvote å bruke (80 500 kr), så det kan jo være dager der du kan spise mange, spandere på venner osv. :)

Helt sikkert noen som har gjort den dealen der allerede da. Synd det var USA only. Skulle vært en sånn greie her i Norge også, den dagen PS3 kommer hit. :)

Skrevet

Tacobell er et av mine foretrukne fastfood spisesteder så å betale 4000kr for gratis tilgang der resten av livet hadde jeg trolig gjort på flekken. Genialt!

Skrevet

Taco bell har noen veldig gode retter ja.

Er ikke BARE taco shell som mange her kanskje tror.

Masse forskjellig snacks fra mexico. Sier bare nachos med kjøttdeig og bønnestuing ++ <3

Den dealen der hadde jeg gjort på flekken!

Skrevet

noen som noensinne har spist på tacobell uten å måtte løpe rett til ramma etterpå da? :) Blir nok et litt smertefult liv også tror jeg. Håper han/hun som gjør dette kjører en doku ala "supersize me".. :)

Skrevet

Mange sånne tilbud i USA angående Wii og PS3. Radiostasjoner betaler folk for å aldri spille på ps3'en sin - bedrifter kjøper ps3'er megadyrt for å gi de vekk osv.. Kjempefin greie det da? :) Kan jo bare kjøp en ny en når de kommer inn igjen i butikkene..

- hsds

Skrevet

Tror nok jeg ville gjort det, men jeg tror jeg hadde blitt lei ac taco også. Det hadde vel de fleste av vennene mine blitt også :hmm: Selv om jeg tror det hadde blitt få ganger jeg hadde laget det selv etter det.

Skrevet
Tror nok jeg ville gjort det, men jeg tror jeg hadde blitt lei ac taco også. Det hadde vel de fleste av vennene mine blitt også :hmm: Selv om jeg tror det hadde blitt få ganger jeg hadde laget det selv etter det.

7336195[/snapback]

Du må jo ikkje ete Taco kvar dag, du får eit gåvekort eller noko sånt til ein verdi av 80 500 kroner, kan brukast når du vil så lenge Taco Bell finnest.

Skrevet

Kan jo også tjene en god del penger på dette... :p

"Kjøpe" en tacomeny som f.eks koster 50 spenn, til en kompis og ta 25kr fordet, blir vel endel penger i lengden det? ;)

Skrevet (endret)
noen som noensinne har spist på tacobell uten å måtte løpe rett til ramma etterpå da? :) Blir nok et litt smertefult liv også tror jeg. Håper han/hun som gjør dette kjører en doku ala "supersize me".. :)

7335745[/snapback]

Tacobell mat er ikke sterkt i det hele tatt, alt av sterk saus må man sette til selv dersom man ønsker det. Dersom du får mageproblemer av vanlig Tacobell mat da er det enten noen som burde ha sparken eller så har du oversensitiv mage.

Dessuten finnes det også endel TacoBells som er slått sammen med PizzaHut, dermed får man kjøpt Pizza der også.

Blir egentlig mer og mer bitter over at jeg ikke hadde mulighet til å bruke dette tilbudet. :hmm:

Edit..strekt=sterkt

Endret av Vice

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...