Gå til innhold

Halo 3 screenshots - ikke utelukkende imponerende?


Knutsi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjenner en kar som er beta tester for Halo 2 vista, og en som jobber på Halo 3.

Sier du ifra hvis en av de trenger vikar en dag? ;)

7337197[/snapback]

:lol

NiTrOuSoXiDe var lederen av et Halo 2 to Halo 1 mod team til Halo: Custom Edition, og Mrs. Doublefire var også med han. Nitro tester H2V, mens Mrs. Doublefire lager scenery(aner ikke hva det blir på Norsk, men dere forstår vel? ;)) til Halo 3.

 

Foresten, de bildene ser ut til å ha vært panorert. O.o

Lenke til kommentar

Jeg vil at man skal kunne se på grafikken at det er Halo man spiller, uten at det gjør at spillet ser dårligere ut. Med det sagt er jeg veldig fornøyd med slik det ser ut så langt!

 

De bildene var jo så små at man får jo ikke se de høyoppløste tekturene, og Bungie skrev i et intervju at Lyssettingen/HDR/skyggeleggingen er ikke nær ordentlig ferdi enda!

 

Jeg tviler ikke på at Gears of War kommer til å være en god motstander, rent grafikkmessig.

Men så har aldri Bungie sagt at de skal proppe inn masse detaljer overalt på lik måte som Epic gjorde med Gears of War, de (Bungie) har bestemt seg for å holde en ren men samtidig meget imponerende grafikk, på lik linje med de to første spillene.

 

Men så har jo også Halo så langt hatt mye større brett, MYE dypere historie, rett og slett mye morsommere gameplay!

Halo er Halo, Halo er noe for seg selv og burde fortsette og være det!

 

Og til slutt så vil jeg si det som en Developer fra Bunige sa (husker ikke navnet hans :hrm: )

"Halo 3 is going to be one of the most stunning games you have ever seen!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...