Gå til innhold

Vanskelig å sette opp Wii mote?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte litt på dette med sensor baren og blue tooth greia til wii kontrollen. Jeg begynte å tenke på om det kanskje ikke blir litt vanskelig å sette den opp. Må du drive å stille den inn osv..?

Eller går det bare ved å plasere sensor baren oppå TVèn å skru på? Dette har jeg tenkt litt på så jeg lurte på hva dere tenker om saken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så et "live-marathon" på gamespot. Der plasserte de senderen oppå tv-en (du kunne velge om du ville ha den under eller oppå), og når du starta wii-en ble du spurt om du hadde plassert senderen oppå eller under tv-en.

Skrevet

Plasser sensor bar oppå/under TV-en. Fjern batteri på Wiimote og trykk på knappen under de. Trykk på knappen under luken på selve Wii-en.

Game on.

Vanskelig å sette opp Wii mote?

Næh.

Skrevet (endret)
Du skal ikke fjerne batteriene, bare fjerne dekselet bak. Hvordan skulle kontrolleren ellers fått strøm til å bli synkronisert :roll:

7328120[/snapback]

Hmm mulig jeg tar feil da. Syns så tydelig jeg husker de gjorde akkurat det på Gamespot Live-tingen.

Skal sjekke litt.

EDIT:

My bad. Knappen for å synce er rett ved siden av batteriene

kilde

Endret av Bakkland
Skrevet
Hmm, hva gjør jeg da? Jeg har projektor med lerret, setter jeg den under lerretet da eller?  :hmm:

7337636[/snapback]

Jeg lurer på det samme. Spørs om jeg rett og slett ikke må spille på 28'' TV'en min :S

Skrevet
Hmm, hva gjør jeg da? Jeg har projektor med lerret, setter jeg den under lerretet da eller?  :hmm:

7337636[/snapback]

Det er likegyldig, men det er vel mest praktisk under. Størrelsen på skjermflaten har ingenting å si. I tillegg til så synce BT og velge hvor sensorbaren står, mener jeg at du kan kalibrere pekern ved å sikte midt på skjermen. Og det er det. Så, nei, det er ikke vanskelig å sette opp Wiimoten riktig. :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...