Gå til innhold

Er iPhone verdt å vente på?


Anbefalte innlegg

Det ikke så lite kjente magasinet PC World...som ellers ikke omhandler annet enn Windows systemer har minst ved to anledninger gitt OS X prisen som beste OS...teller det noe? Finnes ikke noen "Emmy" eller Oscar på OS enda som er meg bekjent! :)

 

Fleip til side, jeg tror iallfall Apple har ressursene og det som skal til for å lage en telefon. Når man ser hvor bra Blackberry og HTC gjør det som etter min mening fortsatt mangler endel :)

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten at det egentlig har noen relevanse fordi som sagt, ingen på internett er unbiased, så tror jeg ikke helt det stemmer at PC World "ikke omhandler annet enn Windows" da de har en kategori på hovedmenyen deres om heter "Macs".

 

På det siste der er jeg enig. Jo flere players vi får i det mer avanserte mobilmarkedet, jo raskere får vi gode og avanserte gadget og jo raskere blir det laget praktiske områder for bruken av disse. Det eneste jeg er nervøs for er (min oppfattning om) Apples tendens til å ikke like åpenhet for mye og den jævla bullshitfaktoren som følger med deres produkter.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Mange venter spent på at Apple skal slippe en iPhone, men klarer iPod-produsenten å komme med noe nytt?

 

Les mer

7322876[/snapback]

 

...og jeg er ganske lei av alle Iphone artiklene til Amobil. Blir ingen andre leie? :ermm:

7324101[/snapback]

 

 

 

Helt enig! Synes de burde slå fast noe konkret om iphone hver gang de lager artikler om den....

Det er jo ingen som vet hvordan den ser ut ei gang :no:

Lenke til kommentar
iPhone vil uansett ikke frontes mot "entusiaster" (slik som på dette forumet), men heller mot massemarkedet, på samme måte som iPod ikke frontes mot "kjennerne", men mot hvermansen som vil ha en MP3-spiller som ser fin ut og som fungerer greit.

 

Sure, det finnes helt sikkert teknisk sett bedre MP3-spillere der ute, men det har fint lite å si om man som en vanlig bruker får nok features til en grei pris i en iPod.. og; så ser de jo fine ut, og det hjelper. :)

 

PS! Jeg tviler sterkt på at iPhone vil lanseres i noe annet marked enn USA ved annonseringen.

7353198[/snapback]

 

Vel formulert, helt enig.

 

Også enig i at "iPhone" (kommer den i det hele tatt til å hete det?) får alt for mye omtale. Akkurat som iPod. Ingen veit jo noenting i det hele tatt om hvordan den kommer til å bli. Hvis den noen gang kommer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...