Naalsund Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Min pc er en Asus A6va (A6000) serien ellernoe, men har prøvd den hoveddriveren tror jeg, har fortsatt problemer med den. Navnet på lydkortet er: Intel 82801FBM ICH6-M Kan noen hjelpe med å finne en link eller noe?
Steina Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 www.asus.com Prøv der litt senere Siden der er veldig ustabil\ ute av drift atm. (iallfall til meg)
Naalsund Skrevet 20. november 2006 Forfatter Skrevet 20. november 2006 (endret) Har lastet ned en audio driver fra ASUS nå, men får det fortsatt ikke til å fungere. Driver navnet på fila er Audio_XP_060719. Jeg har en ASUS A6Va, og inne på asus siden fant jeg drivern på A6000 - A6Va. Etter at jeg har lastet ned og kjørt setup filen får jeg denne feil meldinga: Microsoft Bus driver should be loaded in your system before installing Realtek HD Audio driver! Noen som forstår hva problemet er? Eller kan gi meg en direkte link til korrekt lyddriver? Lydkortet heter: Intel 82801FBM ICH6-M Endret 20. november 2006 av Naalsund
Naalsund Skrevet 21. november 2006 Forfatter Skrevet 21. november 2006 Ingen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Da må jeg nesten få kontaktet selger om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå