Gå til innhold

Hvordan bli morsom?


Rescue me

Anbefalte innlegg

Vil si meg enig i den påstanden. Mulig man kan bli litt morsommere, men morsomme mennesker er født morsom. De har det i blodet, og det kommer automatisk. De er rett og slett gode til å finne det humoristiske i en situasjon, og fortelle det til folk.

7319527[/snapback]

Har vel mer med oppvekst og omgangskrets å gjøre, tenker jeg.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Ikke prøv for hardt. Har noen folk i klassen som bestandig prøver å være klovner, alle bare ser dumt på dem men dem tar tydeligvis ikke hintet.

 

- Ikke planlegg å være morsom. Det høres både dumt ut og vil gå til helvete.

 

- Ikke le av deg selv, men oppfør deg som om du mener det du sier. Om da ingen ler driter du deg hvertfall ikke ut.

Lenke til kommentar
- Ikke prøv for hardt. Har noen folk i klassen som bestandig prøver å være klovner, alle bare ser dumt på dem men dem tar tydeligvis ikke hintet.

 

- Ikke planlegg å være morsom. Det høres både dumt ut og vil gå til helvete.

 

- Ikke le av deg selv, men oppfør deg som om du mener det du sier. Om da ingen ler driter du deg hvertfall ikke ut.

7319556[/snapback]

Skal prøve i morgen :thumbup:

 

Litt OT: Denne topicen har mange flere svar en visninger :w00t:

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar
Ser nå at du bare er 14 år, så det er ikke så mye å stresse med. Folk i denne alderen har som regel elendig humor, så ikke vær redd. Det kommer sikkert.

7319423[/snapback]

:(

 

Men mange i min alder får folk til å le hele tiden.

7319435[/snapback]

 

For å være ærlig er det et tydelig sunnhetstegn at du ikke får 14-åringer til å le. Vær glad du er i den situasjonen du er, også kan du jo alltids le av de stakkarene som faktiks får 14-åringer til å le.

 

Og det er uansett for tidlig til at jentene er noe å se på heller.

 

;)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
- Ikke le av deg selv, men oppfør deg som om du mener det du sier. Om da ingen ler driter du deg hvertfall ikke ut.

7319556[/snapback]

 

Godt poeng. Ler man av seg selv, ødelegger man alt og fremstår som tilbakestående. :D

Lenke til kommentar
- Ikke le av deg selv, men oppfør deg som om du mener det du sier. Om da ingen ler driter du deg hvertfall ikke ut.

7319556[/snapback]

 

Godt poeng. Ler man av seg selv, ødelegger man alt og fremstår som tilbakestående. :D

7319589[/snapback]

Skal prøve å ikke å le selv, men bruker ikke bestandig å greie det de få gangene jeg sir noe morsomt ved et uhell.

Lenke til kommentar

Ja, det er kjempeviktig. Er det noe jeg får makk av er det folk som prøver å være morsomme, feiler stygt og prøver å uskadeliggjøre situasjonen ved å le det vekk. IKKE gjør det.

 

EDIT: Hvis det du sier faktisk er morsomt, og folk ler, er det selvsagt ikke noe i veien for å le selv.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Ja, det er kjempeviktig. Er det noe jeg får makk av er det folk som prøver å være morsomme, feiler stygt og prøver å uskadeliggjøre situasjonen ved å le det vekk. IKKE gjør det.

 

EDIT: Hvis det du sier faktisk er morsomt, og folk ler, er det selvsagt ikke noe i veien for å le selv.

7319605[/snapback]

Det var bra å høre :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja, det er kjempeviktig. Er det noe jeg får makk av er det folk som prøver å være morsomme, feiler stygt og prøver å uskadeliggjøre situasjonen ved å le det vekk. IKKE gjør det.

 

EDIT: Hvis det du sier faktisk er morsomt, og folk ler, er det selvsagt ikke noe i veien for å le selv.

7319605[/snapback]

 

Hvis de andre ler, så er det enda bedre om du greier å ikke le

 

men det kommer helt an på situasjonen. Dette gjelder bare dersom det de ler av er 100% din fortjeneste.

 

Ellers kan det være greit å få folk til å forstå at det du sier faktisk er ment å være morsomt, feks ved å smile halvveis/være i godt humør når du forteller det, spesielt når det gjelder ironi. Folk du ikke kjenner så godt har vanskeligere for å skjønne ironien din enn folk som kjenner humoren din. Dersom noen ikke tar ironien, blir det krise.

 

 

 

Det å se på Chandler i Friends er et bra tips. Han er flink til akkurat dette

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Ja, det er kjempeviktig. Er det noe jeg får makk av er det folk som prøver å være morsomme, feiler stygt og prøver å uskadeliggjøre situasjonen ved å le det vekk. IKKE gjør det.

 

EDIT: Hvis det du sier faktisk er morsomt, og folk ler, er det selvsagt ikke noe i veien for å le selv.

7319605[/snapback]

 

Hvis de andre ler, så er det enda bedre om du greier å ikke le

 

men det kommer helt an på situasjonen. Dette gjelder bare dersom det de ler av er 100% din fortjeneste.

 

Ellers kan det være greit å få folk til å forstå at det du sier faktisk er ment å være morsomt, feks ved å smile halvveis/være i godt humør når du forteller det, spesielt når det gjelder ironi. Folk du ikke kjenner så godt har vanskeligere for å skjønne ironien din enn folk som kjenner humoren din. Dersom noen ikke tar ironien, blir det krise,

7319628[/snapback]

ok. Skal prøve å ikke le.

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar
Folk sier jeg har "chandlerhumor". Min humor er ganske diskret. Jeg springer ikke rundt og driter meg eller andre ut, men er flink til å komme med fine kommentarer til nesten enhver situasjon. Skjer det noe, så kommer det noe sarkastisk, beskrivende elns fra min munn. Garantert :p

7319648[/snapback]

Kjenner meg igjen i den. :wee:

Lenke til kommentar

Munnrapphet er utrolig bra.

 

Å finne riktig ord i riktige situasjoner har alltid vært suksess. Slikt som glupe kommentarer og lignende (føler at jeg er rimelig sterk på det, har satt veldig mange ut på nettopp dette, dette er frekke kommentarer, visstnok, men noen reale gullkorn kommer nå også i ny og ne, så, for å avslutte med en parentes<--ikke forsøk på funneh.)

 

Også, den som skal motta "teh funneh" må være opplyst om hva vitsen handler om, ellers blir den utrolig døll.

 

Sarkasme er morsomt.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...