Gå til innhold

Hvordan bli morsom?


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen komme med et bra eksempel på noe morsomt å si i en situasjon?

7319753[/snapback]

Noe jeg syntes var døende morsomt, var da en jobbkollega spurte meg på en fest "Har du rapa? Det lukter pikk her". Noen vil kanskje synes dette er vulgær humor, men fy faen som jeg lo. :D

7319777[/snapback]

folk har forskjellig humor, jeg for eksempel, synes ikke den var spesiell morsom. (man må vel ha vært der)

 

Hvis du greier å være morsom uten å bruke ord som pikk, fitte osv, så er du på tryggere grunn. (hvis du tenker på chandlerhumor igjen så er dette ord som han sjelden ville brukt)

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Kan noen komme med et bra eksempel på noe morsomt å si i en situasjon?

7319753[/snapback]

 

Jada, såklart:

 

Vi satser på at du en gang i fremtiden blir lastebilsjafør. Dersom du da kjører under en bro som er litt for lav, blir sittende fast i timesvis og det kommer en politimann bort til deg og spør:

 

"Jassåja, du sitter fast under broa ja?"

 

Da kan du svare:

 

"Neida, jeg skulle bare frakte denne broa til Notodden da jeg gikk tom for bensin."

Lenke til kommentar
Kan noen komme med et bra eksempel på noe morsomt å si i en situasjon?

7319753[/snapback]

 

Jada, såklart:

 

Vi satser på at du en gang i fremtiden blir lastebilsjafør. Dersom du da kjører under en bro som er litt for lav, blir sittende fast i timesvis og det kommer en politimann bort til deg og spør:

 

"Jassåja, du sitter fast under broa ja?"

 

Da kan du svare:

 

"Neida, jeg skulle bare frakte denne broa til Notodden da jeg gikk tom for bensin."

7319836[/snapback]

hehe jepp, den var bra. Funker spesielt bra når du får et spørsmål som i utgangspunktet er ganske dumt eller har et innlysende svar, og du svarer noe helt annet (feks overdreven ironi)

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Kan noen komme med et bra eksempel på noe morsomt å si i en situasjon?

7319753[/snapback]

 

Jada, såklart:

 

Vi satser på at du en gang i fremtiden blir lastebilsjafør. Dersom du da kjører under en bro som er litt for lav, blir sittende fast i timesvis og det kommer en politimann bort til deg og spør:

 

"Jassåja, du sitter fast under broa ja?"

 

Da kan du svare:

 

"Neida, jeg skulle bare frakte denne broa til Notodden da jeg gikk tom for bensin."

7319836[/snapback]

hahahahaha :!:

Lenke til kommentar

Eller når vi skulle sjøsette båten til mine besteforeldre og hengeren brøt sammen midt i en rundkjøring. Ventet på at noen skulle spørre om båten hadde gått på grunn. :roll:

 

Det er greit å vite hvilken humor folk har. Det slår ofte an med en skikkelig, skikkelig tørr vits. Hvertfall hos de jeg henger med :p

Endret av stakan
Lenke til kommentar

Som sagt, folk har forskjellige former for humor. For min egen del er jeg veldig flink med aa fortelle "dritt" om meg selv. Har en veldig god selvironi.

Jeg er veldig flink til aa fortelle historier som jeg har opplevd som er paa en maate "negativt" mot meg, f.eks alle historiene om naar jeg klarer aa skade meg selv. Jeg klarer ogsaa veldig bra aa drite meg selv ut med vilje.

 

Aa fortelle historier klarer overhode ikke, og det blir som regel bare dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...