Gå til innhold

Hvordan bli morsom?


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Humor er medfødt og kan ikke læres. Da blir det bare anstrengt og antimorsomt.

 

Sorry mac ;)

7319370[/snapback]

Så klart kan man "lære" seg det.

7319385[/snapback]

 

Nåja, man kan jo såklart lære seg vitser, men å være naturlig morsom kan ikke læres. Det er iallefall det jeg mener ;)

7319450[/snapback]

Må jo gå ann på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
Nåja, man kan jo såklart lære seg vitser, men å være naturlig morsom kan ikke læres. Det er iallefall det jeg mener ;)

7319450[/snapback]

Skal være enig at man til en viss grad må være naturlig i det. Man må føle seg komfortabel med det, og man må ha humor til det.

Men jeg mener fortsatt at det skal være mulig for de fleste å være morsom på hvertfall et område.

Lenke til kommentar
Nåja, man kan jo såklart lære seg vitser, men å være naturlig morsom kan ikke læres. Det er iallefall det jeg mener ;)

7319450[/snapback]

Skal være enig at man til en viss grad må være naturlig i det. Man må føle seg komfortabel med det, og man må ha humor til det.

Men jeg mener fortsatt at det skal være mulig for de fleste å være morsom på hvertfall et område.

7319464[/snapback]

Får håpe jeg også blir det.

Lenke til kommentar
Er forskjellige former for humor, noen er gode å fortelle historier, andre er flink å oppfatte situasjoner og gjøre dem morsomme, veldig få er morsomme på alle områder..

Du kan jo øve inn en historie, vell og merke om du ikke er flink å fortelle på "frihånd", deretter prøver du å fortelle den til noen og se om du klarer å gjøre den morsom.

 

Jeg er flink med ironi og satire og finne situasjoner morsomme, når det kommer til å fortelle historier og vitser suger jeg..

7319304[/snapback]

Jeg vil helst være morsom med å oppfatte situasjoner. Hvordan tenker du best for å finne på noe smart å si?

7319322[/snapback]

Du kan for eksempel tenke på hva en av kamerata dine har driti seg ut med en gang for eksempel før på dagen å bruke det som eksempel. La oss si en av kameratene dine har trynet på sykkel og han sier noe om at en annen alltid tryner eller noe sånt, da kan du breie deg ut med at han aldri tryner, altså sarkasme, sier man sånne ting som kjappe replikker kan det høres morsomt ut :p Er litt trøtt og det er vanskelig å forklare btw :p

Keyword: Sarkasme

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Bli mer bevisst på hva du selv synes er morsomt, og bruk dette aktivt. Ikke bry deg så mye om hva du tror andre liker, det blir bare krøkkete og unaturlig. Ikke vær redd for å spøke, selv om alt du sier selvsagt bør gå gjennom et sosialt filter før det kommer ut. Du vil selv merke på responsen om du gjør det bra eller dårlig.

Lenke til kommentar
Humor er medfødt og kan ikke læres. Da blir det bare anstrengt og antimorsomt.

 

Sorry mac ;)

7319370[/snapback]

 

Vil si meg enig i den påstanden. Mulig man kan bli litt morsommere, men morsomme mennesker er født morsom. De har det i blodet, og det kommer automatisk. De er rett og slett gode til å finne det humoristiske i en situasjon, og fortelle det til folk.

Lenke til kommentar
Bli mer bevisst på hva du selv synes er morsomt, og bruk dette aktivt. Ikke bry deg så mye om hva du tror andre liker, det blir bare krøkkete og unaturlig.  Ikke vær redd for å spøke, selv om alt du sier selvsagt bør gå gjennom et sosialt filter før det kommer ut. Du vil selv merke på responsen om du gjør det bra eller dårlig.

7319525[/snapback]

Skal prøve på skolen i morgen.

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar
Humor er medfødt og kan ikke læres. Da blir det bare anstrengt og antimorsomt.

 

Sorry mac ;)

7319370[/snapback]

 

Vil si meg enig i den påstanden. Mulig man kan bli litt morsommere, men morsomme mennesker er født morsom. De har det i blodet, og det kommer automatisk. De er rett og slett gode til å finne det humoristiske i en situasjon, og fortelle det til folk.

7319527[/snapback]

Det meste går jo ann å trene opp så jeg skal prøve å trene på å bli morsom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...