Gå til innhold

Bytte exe fil?

tfw

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres ut som en rar metode for å blokkere IE ute, men hvis det virker er det legitimt. Dog vil jeg tro du bare kunne ha slettet IE-fila, med mindre den popper opp igjen etter restart?

Hva skjer om du skriver inn en internettadresse i adressefeltet til en hvilken som helst mappe? Eller i "kjør"-boksen (startmeny -> run/kjør)? Fungerer det ei heller å skrive inn "iexplore" i kjør-boksen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

copy mspaint.exe "%programfiles%\internet explorer\iexplore.exe"

I CMD.

Men mener fortsatt det er en tåpelig ting å gjøre. Det er malware på maskinen din som får leve fritt og potensielt gjøre allslags herk og du vil bare ignorere det. :hmm:

Skrevet
JEG SKULLE HA DET! PLAGER DET DEG SÅ JÆVLIG ELLER? :mad:

Wow, så voksent. Her forsøker faktisk folk å hjelpe deg, også kommer du med slike utbrudd.

Har lest gjennom postene dine og jeg må si, enten er du TOTALT IDIOT, eller så er du bare fryktelig dårlig til å gjøre deg forstått. - Kanskje begge deler??

DUST.

Skrevet (endret)
patetisk du er :p

jeg svarte bare til JohndoeMAKT siden han syntes det var tåpelig!

7323369[/snapback]

Det som er patetisk er den elendige forklaringen på kva du prøver å gjøre. Du skreiv jo det stikk motsatte av det du egentlig ville.

For å ikkje snakke om angrep på personer som kjem med gode forslag.

Endret av Mr.Elendig
Skrevet

Synes også du burde oppført deg bedre, men her er det du spørr etter:

"C:\Programfiler\Internet Explorer\iexplore.exe"

Jeg vil også anbefale å fjærne spy/malwaren i stede for å ignorere problemet.. :)

Skrevet

Dette minner meg litt om den gamle naboen min, masse "lure" triks for å omgå problemer, men det endte som regel med at hele driten gikk ad venturas.

Han avinstallerte aldri noe(Shift+Del var en kjappere løsning), skrivebordet var fulle av tomme snarveier, og PC-en gikk nesten ikke rundt.

Du er klar over at FireFox også kan få spyware? det handler mer om hvem som styrer, en hva det er de styrer.

Jeg ville kjørt virus-scan og ad-aware++.

Skrevet

Ja. Helt klart. Både Firefox og Opera kan få Spyware i bøtter og spann, men derimot, hvis du har vettet i behold og fornuft (kan også komme godt med), og selvfølgelig de riktige Addons til Firefox, så får du ikke Spyware og Popups.

Har selv 12 Addons som jeg mener er ganske så viktig for at Firefox skal bli bra og sikker. Om du i tillegg har Antivirus og Brannmur, så blir dette ganske så bra.

Kan jo lønne seg å ha et Antispyware program i tillegg da.

De aller fleste av oss som sitter her på forumet et vel hvordan det er å fjerne spyware pga at folk har surfa litt vel uvettig. Og det er ikke mange av oss her som kan si med hånda på hjerte at Internet Explorer (Whatever version) er verdens beste nettleser.

Skrevet

hehe, er rimlig fornøyd med IE som nettleser jeg, selv om det er lett å bompe borti noen popups, det plager meg ikke så mye. Trådstarter hvorfor ikke si at du ønsker å avinstallere IE istedet for å åpne IE igjennom paint.exe.. prøver du å ikke gjøre deg forstått? Det er veldig enkelt å si, jeg ønsker ikke å bruke IE er det noen der ute som vet hvordan jeg får avinstallert? og det er det helt sikkert ettersom at det ikke er så fryktelig vannskelig, som de andre sier, du ungår jo bare problemet her...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...