Gå til innhold

Kjøpe DOA Extreme 2?


Amored

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som kommer til å kjøpe Dead or Alive Extreme 2? Det er jo et utrolig tåpelig spill, men så er det også noe for seg selv. Selvsagt finnes også Rumble Roses XX (har du kjøpt det?), men det synes jeg er enda verre. DOA Extreme 2 er hovedsaklig et Beach Volleyball-spill, men med masse mini-games, så er nok mye å gjøre der. Tenk å ha en skikkelig game-kveld me kamerater, og spill DOA Extreme 2. Det MÅ bli moro. Eller?

 

Så, ser dere på DOA Extreme 2 som et potensielt kjøp?

 

(Kom også med andre titler dere er nysgjerrige på. Alltid moro å se hva andre mener om spill)

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Da er DOA Extreme 2 bestilt :D Er det bra egentlig? Eller bare helt på trynet? Og er det online multiplayer på det?

7499525[/snapback]

 

Ehh.... Altså, det har seg slik at jeg faktisk har spillet.. og jeg er ikke stolt av det!... - Men jeg vant det! Ha'kke kjøpt det!

Det er multiplayer, med volleyball- og vannscooterspill som kan kjøres mot andre. Har ikke prøvd det.

 

Spillet er ganske pent, med veldig fine strender og områder, men jentene har dårlig datahår, og eier ikke hofter! Puppene har en fysikk som ikke er meg bekjent (altså, jeg har da tatt i en pupp eller to, men dette kan umulig ha vært laget av noen som har særlig peiling på ekte patter og gravitasjon). Det er også veldig uvant at de snakker engelsk, og ikke japansk som i slåssespillene. Ellers er det akkurat som det gamle spillet, med fint lite ekstra (annet enn vannscooter... som er ganske så dølt).

Det er veldig lite frihet i spillet, og man kan ikke bevege seg fritt rundt, men hopper fra lokale til lokale, uten at det er all verdens å ta seg til noe sted. Kjøp nips, spill kjipe spill og se på unaturlige datachicks. Det er det spillet går ut på.

Et veldig kjedelig spill, som du går fort lei. Anbefales ikke, og har du muligheten, så avbestill det, for som fy!

Lenke til kommentar
Da er DOA Extreme 2 bestilt :D Er det bra egentlig? Eller bare helt på trynet? Og er det online multiplayer på det?

7499525[/snapback]

 

Ehh.... Altså, det har seg slik at jeg faktisk har spillet.. og jeg er ikke stolt av det!... - Men jeg vant det! Ha'kke kjøpt det!

Det er multiplayer, med volleyball- og vannscooterspill som kan kjøres mot andre. Har ikke prøvd det.

 

Spillet er ganske pent, med veldig fine strender og områder, men jentene har dårlig datahår, og eier ikke hofter! Puppene har en fysikk som ikke er meg bekjent (altså, jeg har da tatt i en pupp eller to, men dette kan umulig ha vært laget av noen som har særlig peiling på ekte patter og gravitasjon). Det er også veldig uvant at de snakker engelsk, og ikke japansk som i slåssespillene. Ellers er det akkurat som det gamle spillet, med fint lite ekstra (annet enn vannscooter... som er ganske så dølt).

Det er veldig lite frihet i spillet, og man kan ikke bevege seg fritt rundt, men hopper fra lokale til lokale, uten at det er all verdens å ta seg til noe sted. Kjøp nips, spill kjipe spill og se på unaturlige datachicks. Det er det spillet går ut på.

Et veldig kjedelig spill, som du går fort lei. Anbefales ikke, og har du muligheten, så avbestill det, for som fy!

7500012[/snapback]

 

Jeg bryr meg ikke så mye om hva andre mener om at jeg kjøper spillet :p Gjør det meste for å kødde. Men men.

 

Vet at det er ganske dårlig datahår ja, og det med overdreven fysikk er vel verdenskjent ;) Jeg har nok muligheten til å avbestille det ja, men jeg har sagt at jeg skal ha det ganske lenge nå, så da kan jeg liksom ikke droppe det. Jeg har sikkert dårligere spill i samlinga ;) Final Fantasy XI f.eks.

Også er jeg litt sånn at, hvis jeg vet om et spill som FÅ kommer til å kjøpe, så skaffer jeg meg det med en gang :D

Lenke til kommentar
Kødde = Runke (?)

 

=)

7500081[/snapback]

 

Øøøhh? Ja, så klart ;D Jeg kjøper spill for å runke! :D Derfor jeg kjøpte Ninety-Nine Nights :) Kun for å se på hun Inphyy! Og Condemned kjøpte jeg pga de sexy damene i kloakken!

7500097[/snapback]

 

Nå blir det kanskje liiiiitt feil å sammenligne Silicon Walley-damer som trosser tyngdekraften med puppene sine i et pubertalt beach volleyball-spill, med desperate narkosluts som gjør alt for å drepe deg i et grøsser-spill?

 

Bare en tanke..

Lenke til kommentar
Kødde = Runke (?)

 

=)

7500081[/snapback]

 

Øøøhh? Ja, så klart ;D Jeg kjøper spill for å runke! :D Derfor jeg kjøpte Ninety-Nine Nights :) Kun for å se på hun Inphyy! Og Condemned kjøpte jeg pga de sexy damene i kloakken!

7500097[/snapback]

 

Nå blir det kanskje liiiiitt feil å sammenligne Silicon Walley-damer som trosser tyngdekraften med puppene sine i et pubertalt beach volleyball-spill, med desperate narkosluts som gjør alt for å drepe deg i et grøsser-spill?

 

Bare en tanke..

7500225[/snapback]

 

Nå blir det kanskje liiiiitt feil å tro at jeg faktisk var seriøs :Oo

 

Bare en tanke..

Lenke til kommentar
Kødde = Runke (?)

 

=)

7500081[/snapback]

 

Øøøhh? Ja, så klart ;D Jeg kjøper spill for å runke! :D Derfor jeg kjøpte Ninety-Nine Nights :) Kun for å se på hun Inphyy! Og Condemned kjøpte jeg pga de sexy damene i kloakken!

7500097[/snapback]

 

Nå blir det kanskje liiiiitt feil å sammenligne Silicon Walley-damer som trosser tyngdekraften med puppene sine i et pubertalt beach volleyball-spill, med desperate narkosluts som gjør alt for å drepe deg i et grøsser-spill?

 

Bare en tanke..

7500225[/snapback]

 

Nå blir det kanskje liiiiitt feil å tro at jeg faktisk var seriøs :Oo

 

Bare en tanke..

7500236[/snapback]

 

At du kødda med Condemned var opplagt, men jeg ser liksom ikke helt annen grunn til å kjøpe DOA Extreme2 enn at man _liker_ å se....ehm..."physically challenged" damer som hopper etter en ball.

 

Sikkert noen som syntes det er morro :) I tillegg kan du jo kjøpe nye bikinier etc, så der har man jo en real utfordring.

 

Men, meg om det! Vi har alle forskjellig smak.

Lenke til kommentar

Jeg kan trygt si at det ikke er DERFOR jeg kjøper det. Jeg blir lei skytespill, bilspill og sånne spill som er action hele tiden. Derfor trenger jeg et slags "chillspill", om du skjønner. Sånn at jeg bare kan slappe av å drite i prestasjoner. For alt jeg vet kommer jeg sikkert til å spille det spillet der 2-3 ganger, også gi det til broren min, eller no... Jaja. Spill er spill.

 

Chillspill ftw :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...