Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?


Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

  1. 1. .

    • Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85


Anbefalte innlegg

Gjest soet_gutt

hver gang ei jente ser en gutt, som er interessant, så er han kjekk.han er aldri søt.

jeg får ofte komplimenter om at jeg er så søt, snill, og alt det der, men det virker nesten ikke som om det er noe positivt.

 

hva er det egentlig dere jenter vil ha?

 

jeg synes selv at jeg har noe utseende, er snill, og alt slik, men det virker ikke som om jentene setter pris på det.

det virker som jentene vil ha de guttene som er kåte, frekke, tafsete, og slikt.

ikke de guttene som hjelper jenten, gir komplimenter, og lignende.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser du deg selv som søt og kosete er du gay :!:

7313952[/snapback]

 

That's like the dummeste jeg har hørt today.

7314007[/snapback]

Det har da absolut ikke noe med å være gay å gjøre!

 

Og det er forskjellig hva jenter liker også tror jeg. Er ikke alle som liker "han som er sexy og er god i fotball" antar jeg. Hvis noen skjønte hva jeg mente med det da.

Lenke til kommentar

Nei, jeg vil ikke ha en tankeleser, men som til en viss grad kan lese meg.

Jeg har finni det før, opptil flere ganger. Hva får deg til å tro at man ikke kan finne noen som er sånn?

Dessuten så er det ingen som er bare "kåte, frekke og tafsete" eller "søte, snille og gir komplimenter".

Verden er ikke svart-hvitt.

Klarer ikke søte gutter bli kåte? :p

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt at det ikke er mulig, jeg sa jo at det i praksis må være en som kan se hva du vil, ettersom hva du gir uttrykk etter, og det er jo det du selv sa til slutt.

 

Jeg skal ikke kverulere på noe vis her, bare forklarer det du kanskje missforstod fra mitt forrige innlegg. Men uansett så finnes det jo ikke tankelesere, men det finnes derimot mange som er "følelseslesere" som kan "svare på følelsene".

Lenke til kommentar
Jeg trenger kos og jeg trenger en som er søt, men han må også kunne være tafsete, kåt, hardhendt og røff. If you catch my drift?

7314073[/snapback]

Jeg hadde fått det for meg at du stilte i feil klasse, var det en helbom fra min side? Eller stiller du i begge klasser?

 

 

Men til trådstarter: Variasjon er nok et fint stikkord her, men det viktigste om du er ute etter å dra damer er nok å lære seg å være den som alle gutter tenker på som "klysa" og alle jenter sikler etter.

Lenke til kommentar
*snip*

7314169[/snapback]

Ja. Og det finnes også folk som kjenner hverandre såpass godt.

Dessuten er jeg ikke veldig dårlig til å få fram hva jeg vil ;)

Så, som sagt, noen tankeleser er jeg overhodet ikke ute etter.

 

Jeg er mulig trøtt nå, men kom du fram til at vi er enig?

 

Jeg hadde fått det for meg at du stilte i feil klasse, var det en helbom fra min side? Eller stiller du i begge klasser?

7314177[/snapback]

Jeg stiller nok i begge :)

Lenke til kommentar

helt enig med det du sier med de som er kåte og tafser hele tia og sånt. jeg ser det hver eneste dag på skolen!!!! jeg blir gæren.!

 

alle de som er sånn frekke jævler får de fineste damene og sånt... oppgitt..

 

nå har jeg dame som er egnetlig ganske fin, og jeg er ikke sånn tafse jævel som kun tenker dame damer damer damer og mere damer.

 

derav nicket ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Jeg er søt, snill, tafsete og kåt :) Jeg skjønner jo hva dama vil (håper og tror jeg). Jeg skjønner når jeg kan klå, og når jeg ikke kan klå, og jeg elsker å si til henne hvor vakker hun er og hvor mye hun betyr for meg. :):love:

 

Edit: Jeg er selvfølgelig kjeempekjekk og :)

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
De vil ha de guttene som er kåte, frekke, tafsete, og slikt.

ikke de guttene som hjelper jenten, gir komplimenter, og lignende.

7313896[/snapback]

 

Jenter er ofte grådig dårlig på å ta komplimenter slik at de rett og slett kan virke avvisende når du gir komplimenter til dem, fordi de blir pinlig berørt. I en sånn situasjon blir det liksom "tryggere" å forholde seg til dem som ikke sier/gjør snille ting, for det utfordrer ikke jentens syn på verden om at ingen kan synes hun er søt eller interessant :)

 

Men hvis du bare ikke gir opp, kan det være at hun en dag skjønner interessen din og til og med godtar et kompliment eller to. Jeg er latterlig dårlig til å ta imot komplimenter selv men det betyr ikke at jeg ikke vil ha en gutt som sier fine ting og hjelper meg og slikt. Det er dritprovoserende syns jeg selv, for det er så brutalt å avvise noen som sier et kompliment som at det bare er tull, så jeg prøver å skjerpe meg hele tiden.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...