Gå til innhold

2 brukere pålogga styre xp


kjeLL//

Anbefalte innlegg

jeg har en server med win XP pro tilkobla tv'n som jeg skal kjøpe tv kort til.

 

og jeg ønsker at jeg kan vere innlogga med 2 brukere samtidig. 1 fra remote desktop og en fra tv'n

 

for jeg ønsker å styre tv'n fra den ene kontoen og administrere bittorrent fra den andre.

 

er det noen måte å lure xp til å ha begge ordentlig innlogga samtidig? for om jeg logger på med remote desktop må den bytte bruker på tv'n og havner i innloggings skjermen. :no:

 

VNC er ikke aktuelt da jeg skal ha tv kort som skal vise tv.

 

---> er det noen måte å lure xp på så jeg kan vere ordentlig pålogga på begge kontoene? <---

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Dette var også akkurat det jeg også trengte :)

 

Dessverre får jeg det ikke til å funke? Har prøvd 2 ganger nå, men brukeren som allerede er pålogget blir automatisk avlogget om en annen prøver å logge til :(

 

Jeg fulgte oppskrifta slik den var beskrevet. Noen som vet hva som kan være galt?

 

Edit:

STEP 1

Start your Windows in Safe Mode (tap on F8 first of the Windows Loading Splash Screen);

click on “My Computer” with right mouse button and choose “Properties”;

go to “Remote” tab and uncheck “Allow users to connect remotely to this computer” (if it’s already unchecked, just do nothing);

click OK.

Første gang jeg prøvde gjorde jeg feil her, og lot denne være checked. Kan det være årsaken? Selv om jeg gjorde rett 2 gangen så virker det ikke, kanskje det er NØDT å være rett FØRSTE gangen? Endret av Enviro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...