Gå til innhold

Spill fra 2. verdenskrig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, alle sammen.

Vet noen om noen kule spill fra 2. verdenskrig?

Jeg er stor fan av sånne spill, og de må helst ikke være så veldig gamle at grafikken suger heller :D ...

CoD 1 & CoD 2, Synes jeg er 2 veldig bra spill. :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Red Orchestra er knallbra om du søker WW2-FPS-action som er mer realistisk og mindre arkadisk enn CoD-spillene. RO er dog, som CS, mest for multiplayer. Du kan alltids spille på noen brett med NPC'er, men det er selvsagt ikke så veldig appellerende.

Medal of Honor: Airborne kommer jo i begynnelsen av 2007, om du kan vente 2-3 måneder. :)

Skrevet

WWII Online / BattleGround Europe - MMO ww2 spill basert på realisme.

Soldiers: Heroes of WWII - Beste WWII RTS spillet imo.

Ellers har vi Call of Duty og Medal of Honor spillene.

Det finnes mange gode WW2 spill :)

Skrevet (endret)

Ingen har vel nevnt battlefield 1942?

Jeg anbefaler også MOH:AA, et spill som kan karakteriseres som klassisk ifølge meg. Nydelige spillopplevelser, samt gode mp-muligheter.

Ellers holder jeg på men BIA:RH 30, og må si det imponerer. Kombinasjonen av taktikk og fps gjør spillet mer spennende og orginalt i forhold til andre ww2-titler.

Call of Duty - også en klassiker. Action til det tyter ut av ørene på deg.

Hidden and dangerous 2 er et spill som jeg har, men ikke orket å sette meg inn i. Har hørt mye positvt om dette spillet, og det skal visst nok kreve egenskaper innenfor taktikk.

Egentlig tar det hele kvelden å ramse opp ww2-titler. De som er nevnt mener jeg er selvskrevne spill du bør få tak i, dersom du er ww2-fanatiker.

PD :wee:

Endret av PsychoDevil98
Skrevet (endret)

Kanskje noen som skal kjøpe seg xbox360 og Call of Duty 3? :p

Bortsett fra Brothers in Arms, Call of Duty, og Medal of Honor finnes det vel ikke så mange skytespill fra 2. verdenskrig. Men som sagt tidligere har du jo Return to Castle Wolfenstein (kanskje ikke helt det samme som CoD men) og Hidden & Dangerous 2 som gunfreak har nevnt tidligere. Problemet med Hidden & Dangerous er vel at det er mer et taktisk skytespill da du styrer flere personer samtidig. Fortsatt veldig bra når du får satt deg inn i det.

Edit: Så ikke at noen hadde skrevet nesten det samme før meg men :D

Endret av Appleseed
Skrevet
Der må jeg si meg enig med administratoren. Jeg synes også dette var utrolig unødvendig og ikke minst barnslig av Erlend321 :no:

7312853[/snapback]

Han er vel strengt tatt ikke administrator, men en vanlig bruker. Men det burde jo kanskje vært nevnt at det var første eprsons skytespill trådstarter var ute etter i førstepost.

Selv anbefaler jeg Red Orchestra og Call of Duty-serien. Red Orchestra tar sikte på realisme og skal være veldig bra. Man har ingen sikte på skjermen og må bruke pistolens eget sikte for å skyte noen. Man må være to stykker for å bruke en tanks og så videre. Call of Duty er hakket mer urealistisk, men fortsatt veldig gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...