Marius_EV Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Heh, dette må jo være den beste anmeldelse av et spill ever: http://web3.aftenbladet.no/data/spill/article373765.ece
Avean Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Heh, dette må jo være den beste anmeldelse av et spill ever: http://web3.aftenbladet.no/data/spill/article373765.ece 7307591[/snapback] Håper du ikke var sarkastisk for jeg er faktisk veldig enig med anmelderen. Flight Simulators største problem er nettopp det han sier, du har vakker grafikk, du har hele verden til disposisjon, men hva er vitsen med å fly når du har bare flatt terreng å fly over ? Det er jo ingenting å fly til. Det som er det største problemet med Flight Simulator, det har det alltid vært.
Thorsen Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Helt enig egentlig hva er vitsen med xxxxxx antall flyplasser/steder å fly når landskapet ikke stemmer. Bedre med noen få som stemmer da. Dype granskoger over Randaberg. Tynt befolkede Rotterdam, joda sikkert fint at du kan lande hvor som helst i verden.. men det mangler liskom noe.
Gjest Slettet+132 Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Det er en simulator. Hva mer kan du forvente? Det simulerer flyving! Skal du ha action, kjøp deg et actionspill. Eod.
zaico Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Hehe, vannvittig bra anmeldelse :!: Men dette viser nettopp det at alt som skrives av anmeldelser er subjektive meninger! Vet om flere som synes FSX er Gudsgave til menneskeheten, selv hadde jeg begynt å kjede meg før spillet hadde vært ferdig instalert! MEN det er litt useriøst å la en med null interesse for fly anmelde et flyspill, det er som å la en som ikke kan fordra fotball omtale FM 2007!
mr. Bjerre Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Fsx var mitt første flyspill noen gang, og det fenger meg.
Camper_killer Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Det er jo litt virkelighet da... Jeg og noen venner gjenskapte "crash at world trade center" på en annen microsoft flysimulator.
Bloody Mess Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Så var det det med å anmelde spill på spilltypens premisser da, denne samme anmelderen kunne omtalt Civilization og han ville gitt det terningkast 1.
exin89 Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Vanvittig bra anmeldelse du Selv har jeg spilt demoen, og jeg tror dette kan være et bra spill, og det går faktisk an å få action i FSX man må bare ha et fly som svinger fort og er morro å fly f.eks. Extra flyet. Eller å loope med en Boeing 737-800, som går i FS2004
~~Undertaker~~ Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Det som ble feil er at anmelderen rett og slett ikke har sans for flyspill. Mange for eksempel elsker Championship Manager/Football Manager osv... Det er helt greit det om du e opphengt i fotball, men jeg hadde gitt hele serien ternekast 1 for å kjede håret på ballane av meg. Men da blir det feil fra min side å anmelde det ettersom det ikke er mitt interesseområde.
Bloody Mess Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 (endret) Skal du omtale spill, så skal du også klare å omtale spill fra sjangre du til vanlig ikke har noe særlig til overs for, og det på en rettferdig måte. Det samme gjelder om du skulle omtale en film eller et musikkalbum. Endret 18. november 2006 av BTK
Avean Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Skal du omtale spill, så skal du også klare å omtale spill fra sjangre du til vanlig ikke har noe særlig til overs for, og det på en rettferdig måte. Det samme gjelder om du skulle omtale en film eller et musikkalbum. 7308288[/snapback] Var det han gjorde. Dette skal være en flysimulator, det er ikke normalt å fly i en død verden.
Thorsen Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Kom igjen hva så om han gav spillet en 3-er... Har det egentlig noe å si ?
Armageddon Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Skjønner ikke problemet. Alle som kjøper Flight Simulator vet jo hva de går til. Ikke et actionfylt skytespill, men en realistisk flysimulator hvor veldig lite utenom det vanlige skjer.
SaitekQ Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 (endret) Ligger vel i navnet, Flight simulator.. Men personlig syns jeg FSX er et kjempe morsomt spill men er jo ikke spessielt gøy å fly over atlanteren.. Endret 16. februar 2009 av SaitekQ
Litraphy Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Smak og behag. Jeg elsker Flight Simulator. Jeg vokste opp med det da jeg har en veldig fly, flyplass og generelt reise-frelst familie. Skulle jeg selv skrevet en anmeldelse av Fifa 09 så hadde jeg nok bare gitt en 1'er og stoppet å spille etter en halvtime, da jeg ikke kan fordra fotball.
vikingkylling Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Det er en simulator. Hva mer kan du forvente? Det simulerer flyving! Skal du ha action, kjøp deg et actionspill. Eod. Hva skal man med hus, skog, tilskuere og så videre i bilspill? La alt foregå i en øde ørken, så får man minimale systemkrav uten at det går ut over fysikken og kjøregleden. Det er jo tross alt et bilspill, ikke et actionspill.
SaitekQ Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 2 år :O Haha.. ser aldri hvor gammel en tråd er xD
KinG^KaoZ Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Husker det fulgte med den største spillmanualen noensinne når jeg kjøpte flight simulator 98! Anyways, FSX var for min del en kjedelig sak, ikke pga gameplay, men pga UTROLIG dårlig ytelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå