BrokenTomato Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 (endret) Er det jeg som er dårlig eller er det ufattelig vanskelig online? Har rundet spillet på casual nå, men sliter fortsatt. Hvis jeg er heldig får jeg en kill i løpet av en 10 runder. Trenger tips og råd. MVH Jørgen Endret 2. januar 2010 av BrokenTomato
Mala Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Gå aldri åleine, kommuniser,dann deg eit raskt overblik over mulig fiendtlige innfallsveier, ver obs på disse. Ikkje rot med A-knappen
fettgnomen Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Som mala her sier: Ha alltid ett øye med hvor lag kameratene dine er og komuniser så mye som mulig! Lagspill er nøkkelen her!
Bloody Mess Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Vi må få samlet en gjeng med faste spillere, norske, som spiller og kommuniserer med hverandre, slik at vi blir vant til å spille sammen og har faste lag. Først da blir det konge.
Dr.Peedee Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 (endret) Er det jeg som er dårlig eller er det ufattelig vanskelig online?Har rundet spillet på casual nå, men sliter fortsatt. Hvis jeg er heldig får jeg en kill i løpet av en 10 runder. Trenger tips og råd. MVH [ANONYMISERT AV MODERATOR ETTER ØNSKE] 7306085[/snapback] Beste rådet jeg kan gi deg - spill mot meg. jeg er enda dårligere, mot meg får du garanterte kills. Endret 27. mars 2011 av Osse-Mon
Firvulag Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 ja eller meg, du skulle sett meg i Halo:P klaner leier meg in som handikapp XD
Gjest Slettet+1242 Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Bruk hodet! Ikke storme inn, men heller vente til fienden gjør en feil, og gå i grupper. Ellers er det vel bare å forbedre treffsikkerheten
BrokenTomato Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 Bruk hodet! Ikke storme inn, men heller vente til fienden gjør en feil, og gå i grupper. Ellers er det vel bare å forbedre treffsikkerheten 7306549[/snapback] Problemet med å vente sånn jeg oppfatter det er at fienden alltid kommer først til supervåpnene da, og de bare camper til du kommer frem.
Dr. Mobius Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Og en annen viktig ting: Ikke spill sammen med eller mot fjortenårige amerikanere. Herregud, man skal lete lenger etter mer patetiske mennesker. Syter og skriker, griner og hyler....
Bloody Mess Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Det gjør de norske jeg har spilt mot også... Egentlig hele verden.
Dr. Mobius Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Ja, jeg synes faktisk de er verre. De tror tydeligvis at ALT dreier seg om dem... "Dekk meg, følg meg, hør på meg jeg vet best, gjør sånn og ikke sånn, gjør som jeg sier."
kdog Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Ja, jeg synes faktisk de er verre. De tror tydeligvis at ALT dreier seg om dem..."Dekk meg, følg meg, hør på meg jeg vet best, gjør sånn og ikke sånn, gjør som jeg sier." 7306914[/snapback] Vet du ikke at amrikanere vet best?
Dr. Mobius Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Ja, jeg synes faktisk de er verre. De tror tydeligvis at ALT dreier seg om dem..."Dekk meg, følg meg, hør på meg jeg vet best, gjør sånn og ikke sånn, gjør som jeg sier." 7306914[/snapback] Vet du ikke at amrikanere vet best? 7306941[/snapback] Pøh, alle vet jo at det er JEG som vet best
Claus3000 Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 (endret) Er det jeg som er dårlig eller er det ufattelig vanskelig online?Har rundet spillet på casual nå, men sliter fortsatt. Hvis jeg er heldig får jeg en kill i løpet av en 10 runder. Trenger tips og råd. MVH Jørgen 7306085[/snapback] Beste rådet jeg kan gi deg - spill mot meg. jeg er enda dårligere, mot meg får du garanterte kills. 7306370[/snapback] Kan ikke du sende meg in invite i morgen da? Men on-topic: Spilte litt i går (torsdag) på live. Døde ganske mye de første rundene, men det kom seg fort. Bare å kommunisere bra med resten av laget. Det har utrolig mye å si! Endret 27. mars 2011 av Osse-Mon
paranoide Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Rart. Jeg prøvde Versus tidligere i dag, og fikk 5-6 kills på de ti minuttene jeg spillte. Hold deg i cover, men vær bevegelig, bruk active-reload, bruk granater, prøv å få headshots.
Dr.Peedee Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Mitt problem er nok at jeg er mest vant til mus og tastatur. Men det kommer seg etterhvert. Ellers - følg de gode gamle fjellvettreglene (ja, de virker i science fiction shooters også): - Gå aldri alene (Viktigste så langt. Enstøinger som er vant til andre online spill kan lett bli kjempet ned hvis to og to samarbeider og dekker hverandre). - Si i fra hvor du/dere går - Snu i tide (bli ikke stående rett opp og ned og bytt kuler med motstanderen) - Grav deg ned i tide (bruke cover) - Lytt til værmeldingen (vit hva de andre på laget har tenkt til). - Ha med matpakke (her foreslår jeg i denne settingen øl og saltstenger - for dere under 18 - cola og sjokolade)
paranoide Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jeg kjenner ingen under 25 som liker saltstenger.
BrokenTomato Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Når sant skal sies har jeg vel ikke spilt mer enn en times tid til sammen kanskje. Får se om jeg får til å spille litt ikveld også. hehe.. Kanskje det kommer seg etterhvert.
Tor Rasmussen Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Å huff! Jeg har ikke prøvd spillet enda, ligger her på stuebordet. Men jeg er skikkelig CRAP på onlinespill. Likte aldri Halo 2 online fordi jeg ikke mestret det. Høres ut som jeg kommmer til å gi opp GeOW online også. Bra jeg har CoD3 da, for det likte jeg online.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå