Gå til innhold

Hvet ikke hvem spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg skal kjøpe nytt spill nå. men hvet ikke hva jeg skal kjøpe. vil ha noe som ikke er så veldig gammel.

jeg hvet ikke åssen sjanger jeg skal ha. det er det samme.

kan gjerne tenke meg noe sånn dere med lvl (sånn som wow)

men vil ikke betale (oblivion skal jeg ikke ha)

er samme åssen sjanger

disse spilla her har jeg

bfv

nfsmw

gtavc

scarface

fifa 07

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du leter etter noe med lvl snakker vi om ett rollespill. Har hørt at Neverwinter nights 2 skal være bra (uten å ha testet dette selv i det hele tatt), det er jo ett rollespill. Selv kan jeg anbefale Dark Messiah of Might and Magic, som er i mine øyne ett knallsterkt første persons rollespill. Selv om det kanskje ikke ligger så veldig under rollespillsjangeren :p (er ikke så mye karakterbygging som det er i mange andre spill)

Selv om det er "gammelt", duger det fremdeles Dungeon Siege 2, hard jo også kommet en expansion for ikke så lenge siden som du kan ta en titt på ^^ Dette også er ett veldig bra spill, bare synd det er såpass kort.

EDIT:

Glemte å nevne noe i forhold til ett par av de spilla du har:

BFV. Du kan jo se på BF2 eller BF 2142. De skal visst være nokså like, bare gjort noen skjønnhetsendringer, såvidt jeg har forstått. (og med sjønnhetsendringer mener jeg at ting som våpen, kjøretøy, baner og litt textures er bytta ut, men ikke noe banebrytende ;) )

NFSMW. NFS Carbon har jo akkurat kommet ut, har ikke fått den beste kritikken, har såvidt prøvd det, og virker litt likt som de forrige spør du meg. Jeg digger most wanted :)

Endret av Mixy
Skrevet
Hvis du leter etter noe med lvl snakker vi om ett rollespill. Har hørt at Neverwinter nights 2 skal være bra (uten å ha testet dette selv i det hele tatt), det er jo ett rollespill. Selv kan jeg anbefale Dark Messiah of Might and Magic, som er i mine øyne ett knallsterkt første persons rollespill. Selv om det kanskje ikke ligger så veldig under rollespillsjangeren :p (er ikke så mye karakterbygging som det er i mange andre spill)

Selv om det er "gammelt", duger det fremdeles Dungeon Siege 2, hard jo også kommet en expansion for ikke så lenge siden som du kan ta en titt på ^^ Dette også er ett veldig bra spill, bare synd det er såpass kort.

EDIT:

Glemte å nevne noe i forhold til ett par av de spilla du har:

BFV. Du kan jo se på BF2 eller BF 2142. De skal visst være nokså like, bare gjort noen skjønnhetsendringer, såvidt jeg har forstått. (og med sjønnhetsendringer mener jeg at ting som våpen, kjøretøy, baner og litt textures er bytta ut, men ikke noe banebrytende ;) )

NFSMW. NFS Carbon har jo akkurat kommet ut, har ikke fått den beste kritikken, har såvidt prøvd det, og virker litt likt som de forrige spør du meg. Jeg digger most wanted :)

7292619[/snapback]

er Dark Messiah of Might and Magic et vanskelig spill?? jeg tenker jeg går får det.. får prøve ut noe sånne type spill og.. er det masse oppdrag og sånt? er det vanskelig får en 13 åring og fårstå som nesten ikke kan noe engelsk?

Skrevet

jeg har ikke disleksi men hadde dårlig tid.

ser på fotball og pugger gloser . så bare måtte skrive no fort jeg tenkte ate jeg trengte nytt spill i stad.

Skrevet

Hmmm... joda, er nok er fordel med engelsk kunnskaper. Det er forøvrig 18 års grense på DM : MM.

Om det er vanskelig? Nei. Ville ikke påstå det. I alle fall ikke i begynelsen, jeg startet på Hard, og har holdt meg på det, hvis du begyner på Normal skulle du nok klare en del.

Ja, det er oppdrag og sånn, men er ikke forskjellige oppdrag, du har bare ett oppdrag, hvor du f.eks skal "komme deg dit" "gjøre det" etc.

Hvorvidt engelskkunnskapene dine kommer til å hamme deg i stor grad, vet jeg ikke. Men tror det skal gå bra. Spillet er ganske lineært i forhold til WoW (er som regel bare 1 vei man kan gå, selv om denne ikke alltid er helt lett å finne).

Hvis du har en Steam account (hvis du ikke har, kan du bare registrere en), så kan du der laste ned en demo (tror jeg, hvis ikke denne har blitt fjernet). Der spiller du første brett i spillet, og ett annet brett. Da kan du se hvor vanskelig det er og hvordan ting funker.

Og til Dragon Hunter. Det er mulig det er sant, men det har egentlig ingenting med saken å gjøre. Skriver man bokmål eller nynorskt og man forstår hva som er poenget med posten, skal ikke det klages på rettskrivning. Send det heller over PM hvis det er farlig.

Skrevet

Neida, ikke voldeligere, kanskje skumlere. Veit ikke jeg. Er ikke mannen som overholder alt av aldersgrenser selv heller, så sånn er det ;)

Skrevet

Jeg har nå slettet poster som kritiserte skrivemåten til trådstarter. Vennligst forholdt dere til sakens kjerne istedet for å angripe skrivekunnskapene til brukere.

Tråd flyttes også til Spørsmål og svar - PC

Skrevet

Vel, Guild Wars er jo ett MMO uten måneds avgift. Du sier du ikke er så god i engelsk og da vil jeg egentlig ikke anbefale NWN2, det er mye lesing og snakking som får spillet til å gå fram og deg til å få en god karakter. Guild Wars er vel egentlig ganske simpelt når det kommer til quests, du snakker med de, får en quest i boka hvor det ofte er markert punktene man skal "Kill etc" + en pil som viser hvor du skal.

Prøver selv å få min 11 årige lillebror til å spille Kotor, det går hipp som happ, men han har litt problem med å følge storyline og forstå nøyaktig hva de forskjellige ferdighetene gjør.

Skrevet

jeg tenker jeg går får Dark Messiah of Might and Magic siden det er billig i min nærbutikk koster bare 299.

og så hvis jeg syns det er bra så blir det mer rollespill

Skrevet
Jeg vil anbefale Guild Wars  , siden du ville ha noe med lvl.

Det er et online spill (gratis i månden), og det er det spillet jeg sansyneligvis har spilt mest :)

7292726[/snapback]

Guild wars skal være bra, skal kjøpe det i helga jeg :w00t:

Skrevet

Det er delt inn i to deler. Det er en del der su spiller single player. Her gjør du alle oppdragene, og kommer deg videre.

Deretter er det en annen del, som er multi player delen. Her logger du deg på servere (som med CS eller lignende), der spiller du. Du starter som lvl 1 hver gang du begyner på nytt, og går opp i lvl ved å ta "flagg" eller drepe fienden ;)

Skrevet

Guild wars og Neverwinter Nights 2.

Pffff, da jeg var 13 så fyrte jeg løs med Unreal og det som var til(PS: ikke la foreldra finne ut!).

Spilt spill siden jeg var 5, så mangel på engelsk-kunnskaper fjerner ingen glede.

Hvis du vil ha et råd så skjekk hva venna dine spiller(ved untak av WoW da), er mye heftigere å prate med venner om det eller eventuelt spille med dem....

Skrevet
jaja det er mange av de som spiller wow og de fleste fifa (jeg spiller fifa jeg og)

7299037[/snapback]

...vel da er This is Football og Pro Evolution Football og anbefale av fotballspill.

Du kan nok bare gi opp hvis alle spiller WoW: 1:"wheeeeeee, vil ikke spille noe annet enn WoW, har brukt 500 timer på å bli bra". 2:"Spill noe annet da, det skader ikke. Ikke vær som en barrikert nerd med bleikinghud" 1:".....Wheeeeeeeeeeee"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...