Gå til innhold

Den lille badminton tråden!

Gjest Slettet+132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Badminton-miljøet i Norge er ikke så veldig stort. Dere kan vel ikke si hvilken klubb dere spiller i og muligens fornavn slik at jeg får noe referansepukter her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
det negative er at det er mye vanskeligere å ta igjen en 10-poengs ledelse, hvis man ikke spiller mot pr1nc3ss da:)

8396894[/snapback]

he he .. :blush:

Skrevet
Badminton-miljøet i Norge er ikke så veldig stort. Dere kan vel ikke si hvilken klubb dere spiller i og muligens fornavn slik at jeg får noe referansepukter her.

8397161[/snapback]

Spiller for Trondheim BK :cool:

duda?

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

8397161[/snapback]

Spiller for Trondheim BK :cool:

duda?

8397299[/snapback]

Spiller for KBK (Kristiansands Badminton Klubb).

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet
Okei. Heter Hege btw. U19-spiller i år...

Hva liker dere best å spille da? single/double/mix?

8397604[/snapback]

Liker egentlig best single, da det er kun jeg som bestemmer resultatet. Dessuten er det ingen jeg kan skuffe hvis jeg har en dårlig dag. På den andre siden: Double og mix er jo også koselig da.

Skrevet

Liker mix best jeg.. Akkurat nå går det ikke så bra i single, men det kan jo endre seg forhåpentligvis. Har en skade i beina som ikke er helt god.

Skrevet

8397161[/snapback]

Hva heter du da?

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Se i profilen min så finner du det lett ut.

Fredrik heter jeg. :D

Skrevet

som sagt så kommer jeg fra Pillarguri, men vil helst beholde en viss anonymitet.. Diverse trenere og spillere har fremdeles en tendens tyil å ville ha me tilbake... :whistle:

Appropo poengene; synes egentlig det er fint at det har blitt sånn. Da kan man også belønnes for å svare godt på en serv, men ikke nødvendigvs er så god selv.. :innocent: Men, ellers er d de samme reglene ja??

Skrevet
Se i profilen min så finner du det lett ut.

Fredrik heter jeg. :D

8398128[/snapback]

Hehe, okei. Tenkte ikke over at det står på profilen.. Står ikke på min vertfall ^^

Skrevet
Appropo poengene;  synes egentlig det er fint at det har blitt sånn. Da kan man også belønnes for å svare godt på en serv, men ikke nødvendigvs er så god selv.. :innocent:  Men, ellers er d de samme reglene ja??

8398414[/snapback]

Jepp, det er vel de samme reglene ellers.. utenom at man spiller til 21 og får poeng for hver ball :) servereglene med 1. server og 2. server i double/mix er annerledes da. Man har bare 1 serve på hver side, ikke 2 sjanser som før.

Skrevet
Appropo poengene;  synes egentlig det er fint at det har blitt sånn. Da kan man også belønnes for å svare godt på en serv, men ikke nødvendigvs er så god selv.. :innocent:   Men, ellers er d de samme reglene ja??

8398414[/snapback]

Jepp, det er vel de samme reglene ellers.. utenom at man spiller til 21 og får poeng for hver ball :) servereglene med 1. server og 2. server i double/mix er annerledes da. Man har bare 1 serve på hver side, ikke 2 sjanser som før.

8398485[/snapback]

heh?? kjedle da! men, det kunne vært morosomt å sett ett par som har diskutert heftig hvem som skal serve :!:

Skrevet
det negative er at det er mye vanskeligere å ta igjen en 10-poengs ledelse, hvis man ikke spiller mot pr1nc3ss da:)

8396894[/snapback]

Det er mye lettere.. Kremt... :nei:

Skrevet
heh?? kjedle da! men, det kunne vært morosomt å sett ett par som har diskutert heftig hvem som skal serve  :!:

8399060[/snapback]

Man server annenhver gang da, så det er ikke noe problem egentlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...