Gå til innhold

Den lille badminton tråden!


Gjest Slettet+132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha, kan tenke meg det ja. anbefaler trondheim sine veterantreninger på onsdag og torsdag kl. 21.00 - 23.00. alltid en del folk på trening da!

9423168[/snapback]

 

Jeg og kompisen trena jo i Leangenhallen i sommer, så jeg kjenner noen av "gamlekara" der. :) Men det er jo fordi det er så sene treninger at vi bytta til Klæbu. Litt dumt å ikke kunne se på bedre spillere i pausene, bare.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Jepp. Men nå bytter jeg klubb, for å si det sånn. Har jo trent på Leangen til nå, men pga. de sene treningstidene, så bytter jeg og kompisen til Klæbu. For meg passer det utrolig mye bedre å trene fra 20-22 enn fra 21-23.

9410883[/snapback]

Trodde først det var resultater det var skrevet her jeg. :!:

Lenke til kommentar
Jepp. Men nå bytter jeg klubb, for å si det sånn. Har jo trent på Leangen til nå, men pga. de sene treningstidene, så bytter jeg og kompisen til Klæbu. For meg passer det utrolig mye bedre å trene fra 20-22 enn fra 21-23.

9410883[/snapback]

Trodde først det var resultater det var skrevet her jeg. :!:

9468803[/snapback]

 

Ser det jeg og, når du nevner det. Hehe.

 

Hva er forresten det høyste set-resultatet dere selv har vært borti? Jeg og kompisen spilte til 27-25 for et par treninger siden. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+132

Bildører og racketer passer ikke sammen. :(

 

Dermed, så må jeg bytte ut min Armortec 300 ettersom at den nå er brukket.

Noen som kan anbefale meg en lignende racket, gjerne litt bedre. Og det helst kjapt, for jeg skal på cup i morgen kveld.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Måtte ty til en Wilson Xcore på XXL, siden det er flyttesalgt på Intersport, og de hadde pakket ned alt badmintonutstyret. :(

Men på den lyse siden, så er den nye racketen ganske ok, sammenlignet med AT300. Selvom AT300 er en god del lettere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...