Gå til innhold

Den lille badminton tråden!


Gjest Slettet+132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Ja, det gjør det til de grader. Husker for litt siden på en turnering i Bergen at en fyr presterte å hyle ut navnet på kvinnens kjønnsorgan, da han bommet på ballen. Det resulterte i et gult kort fra dommeren.

 

Gult kort:

SusanHughes.JPG

8465234[/snapback]

I smell bullshit..

 

Du kan få så mange du bare vil.. Dommeren avgjør det. så får du rødt kort.. mulig du mister poeng, og så får du svart.. Dette sender deg ut av hallen..

8466014[/snapback]

Var i hvertfall en som sa det slik jeg skrev det. Men men, han kan jo ha sagt feil eller så har jeg misforstått. ;) . Tar det vekk slik at det ikke skal "villede andre".

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Wee. Har planer om å spille med gymlærern min nå på mandagen.

Hvem vinner?

Meg, med et par års erfaring og godt utstyr, eller en gymlærer som slår alle på alt?

 

Gruer meg litt. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

En gang da jeg var med på et såkalt "respektkurs" i Danmark, for å lære om hvilke miljøer det ikke er lurt å havne i, slik at jeg kunne fortelle det til andre på skolen, havnet jeg i samme situasjon. En norsk politimann var med for å fortelle og "skremme" oss litt om den grusomme sanheten. Han var en slik fyr som likssom skulle være best i alt. Selfølgelig fikk han nyss om at jeg spillte badminton og han utfordret meg...

 

Jeg knuste han.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Hm..

 

Bortsett fra at lærern min går birkebeineren hvert år, bor omtrent ute, driver med fotball, håndball og er en jævel på sykkel.

 

 

Kanskje jeg tar'n på teknikk. ^^

Lenke til kommentar
Hm..

 

Bortsett fra at lærern min går birkebeineren hvert år, bor omtrent ute, driver med fotball, håndball og er en jævel på sykkel.

 

 

Kanskje jeg tar'n på teknikk. ^^

8490631[/snapback]

Ikke akkurat hardt å slå en lærer som ikke eier teknikk.. uansett hvor god kondis han har.. :hrm:

Lenke til kommentar
Er ofte slik at hallen blir leid ut til andre organisasjoner og stevner på lørdager. :(

 

Men fortvil ei, det er trening på torsdag.

8493403[/snapback]

 

Nå var det helt tomt der da. :) Er det ikke trening på tirsdag da? Sommertrening er jo tirsdager og torsdager, og tirsdagene er ikke da reservert for barn/unge.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...