Gå til innhold

Respons på design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte siden veldig godt.

Fargene står godt til hverandre og du har klart å lage en helhetlig side.

I tillegg balanserer footeren siden din noe som blir seendes veldig pent ut. Likte også veldig godt bakgrunnen din.

 

Men se om du får gjort noe med menyen, midstille teksten eller noe.

Kanskje også en hover effekt.

Endret av joakim@hortensgutta
Lenke til kommentar

Det jeg reagerte mest på var hvordan du har valgt å ha footeren din. Det passa jo ikke inn i det hele tatt. (Eller er det kanskje en slags "bilde-footer"?)

 

Ser heller ikke poenget med den store gradienten før header, det var litt forstyrrende. Ellers har du fått til en funksjonabel og grei side, som gjør jobben sin. Ikke noe hakaslepp, men ryddig og enkelt.

Lenke til kommentar
Det er et firmanavn, så "Velkommen til Lier Graving og Transport AS" vil se bedre ut enn å bare ha "Lier" kapitalisert.

At det er et firmanavn er ingen grunn til å bruke store forbokstaver (Det heter f.eks. "Pers kiosk" eller "Olsens kolonial"). Det er enten jåleri eller manglende norskkunnskaper. Og hvis det absolutt skal skrives med store forbokstaver, hvorfor er ikke "og" med stor forbokstav? Og hvorfor er logoen med firmanavnet oppe til venstre med bare store bokstaver. Da burde vel det vært skrevet på samme måten.

Endret av Mr D
Lenke til kommentar
"Pers kiosk" står i direkte eieform, det gjør ikke Lier Graving og Transport... ;)

Ikke enig, men jeg hadde litt dårlige eksempler. Hva med "Lier gatekjøkken" eller Lier søppel og kloakk"?

 

Ref. Språkrådets sider: "Stor forbokstav bare i det første ordet når det (eller de) følgende ord ikke er egennavn: Statistisk sentralbyrå, Norsk dirigentforening, Oslo og omegn bussarbeiderforening."

 

Må få si at jeg støtter AMOs fraksjon ÉSBEN (Én stor bokstav er nok).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...