Gå til innhold

Forum nedetid mandag 13.nov mellom 11 og 12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var det bilder i den tråden? Det skjer hos meg også når det er bilder i tråden som går utover standard postbredde. Allt flyter utover og menyer og slikt havner oppå hverandre.

Forøvrigt, hvis jeg har oppe flere vinduer fra diskusjon.no, f.eks amobil.no og hardware.no's forum så smitter layouten (skin?) fra den ene stilen til den andre hvis jeg går frem eller tilbake i vinduene. Om dette er et problem hos meg, eller om det er forumet vet jeg ikke.

Endret av xm8
Skrevet

Da jeg leste dette i går tenkte jeg: "Greit nok, jeg er jo på skolen". Men i dag viste det seg at vi satt på PC'ene fra 11.30. Litt kjipt, men fikk i hvertfall gjort litt lekser :)

Skrevet
Tror det det er en feil hos deg, og ikke på forumet :hmm:

7278144[/snapback]

Er mulig at feilen ligger hos meg men det ble sånn rett etter at dere åpnet forumet igjen etter crack angrepet.

Skrevet
Tror det det er en feil hos deg, og ikke på forumet :hmm:

7278144[/snapback]

Er mulig at feilen ligger hos meg men det ble sånn rett etter at dere åpnet forumet igjen etter crack angrepet.

7280135[/snapback]

Får sånn stadig vekk jeg også.

Skrevet

Fint om dere som opplever dette kan opprette en tråd om det i tilbakemeldingsforumet med link til hvor dette kan ses live. Denne tråden har ikke noe med det å gjøre, men vedlikedhold som allerede er utført. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...