Gå til innhold

norges styggeste hjemmeside?


Espen F

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sitter på jobb og der har vi kun tilgang til et få antall sider.. en av de er home.online.no pluss undersider.. da kaster jeg bort litt av tiden med å se på hjemmesider som ligger på toppen av hjemmeside-statistikken dems..

 

og hvis dere har styggere sider, legg de ut her så har jeg noe å le av..hehe.. hadde vært fint om det var home.online.no/~noenoe slik at jeg kunne se de her. men har dere andre, så er det bare å legge ut slik at jeg har noe å glede meg til når jeg kommer hjem..

Lenke til kommentar

Syntes siden var fin jeg :smile:

Desuten minner dette meg stygt om "mobbing"

ja og "henge ut" døve og folks personlige hjemmesider

er noe jeg holder meg for god til,

 

ja tenk vist han som har laget siden så dette og ble så skuffet over folks offentlige uthenging av hans hjemmeside att han tok sitt eget liv.

 

Ja jeg hadde en døv kamerat som hengte seg for noen mnd siden :sad:

 

Og han var en slik sår kar som var lett og såre pga hans handikapp [døv]

og hengte seg da han fikk inntrykk/trodde ingen tok han alvorlig, ja jeg også skjønte dette for sent :sad:

 

Så please folkens ikke holdt på slik som denne posten men vis hensyn til folk , spesielt til folk med handikapp.

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: QTC på 2002-11-13 23:47 ]

Lenke til kommentar

Quote:


QTC skrev (2002-11-13 23:39):


Så please folkens ikke holdt på slik som denne posten men vis hensyn til folk , spesielt til folk med handikapp.


Å vise hensyn osv osv er seff en bra ting, men å vise ekstra hensyn til folk med et handikapp helt urelatert til det han blir kritisert for? Jeg synes det er å se ned på folk med handikapp, som om ikke han skulle være i like god stand til å lage en bra hjemmeside fordi han var døv?

 

Neh, siden var ikke pen IMO. Og jeg tror ikke han tar seg nær av det i større eller mindre grad siden han er døv.

Lenke til kommentar

herregud da folkens.. skal vi unnlate å si fra om en stygg side fordi mannen ikke hører? nei det blir for dumt.. all ære til mannen for alt han gjør.. men webdesign er noe han ikke har peil på.. greit nok at han har gjort det i notepad.. men det får da være grenser for horrible farger og frames from hell..

 

:smile:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...