andre_sn Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Plutselig når jeg åpner mtw2 så fryser den på menyen og klikker grunnet noe graphics ting (eneste jeg fikset var cdkey i regedit siden jeg kanskje hadde skrevet inn min feil). Så prøvde jeg å starte opp igjen, nå vil den ikke åpne noe somhelst. kommer en liten svart rute og en beskjed.. "encountered an unspesific error, will now exit"... Huff tenkte jeg da. Starta pcen på nytt, den kom inn på menyene der den frøs, og klikk.. Prøvde igjen. Klikker før den får åpnet. Så kommer det morsomme. Slettet spillet. La det inn igjen. Hurra samme feil. HURRA! Noen som har noen tips? Prøver nyeste grafikk drivere, og eventuelt slette mtw2 igjen og search and destroy alt mtw2 kan ha glemt igjen på hardisken før jeg legger inn på nytt.
TSP Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Det virket før du prøvde å nærme deg CD-keyen? Det er en del som har ett problem med mange Medieval 2 encounteres a unspecified error og at det i logfilen står at det er en hel haug av ting som mangler. http://p223.ezboard.com/fshoguntotalwarfrm...picID=156.topic
andre_sn Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 like mystisk som problemet oppsto, kom svaret. Eller løsningen. Det fungerte plutselig helt knirkefritt, bedre performance, online kamper funker, alt er kjempe bra Enn så lenge.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå