Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Større penis med Jes (>ø<)ten (**)der


chiko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med fare for høres ut som jeg fisker etter bilder så tror jeg ikke på at denne fungerer før jeg ser bildebevis. Gjerne fra etablerte forumbrukere jeg vet IKKE jobber for produsenten.

9510941[/snapback]

 

Det fungerer men er ikke særlig komfortabelt.

 

å vise pikken til fremmende er jeg litt skeptisk til :p

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Det skal i prinsippet også gjøre utslag på tykkelsen men jeg merket bare noe på lengden (0.5cm) Ga opp etter rundt 4 måneder og gikk over til pumping som er helt utrolig. Det er komfortabelt (føles nesten som å bli sugd) og jeg har opplevd stor vekst (over 2.8cm i erekt lengde og nesten 1 cm i tykkelse) Jeg regner med at resultatene mine er permanent da jeg har vært borte fra det i nesten 3 måneder og har fortsatt samme størrelse på kølla.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så en serie som handler om sex og slikt på internett, vistnok ble sendt i England. A Girl's Guide to 21st Century Sex heter den.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

ADVARSEL: Regner med det er 18årsgrense på denne serien.

 

Uansett, i denne episoden handlet det blant annet om penisstørrelse osv der hvor tre testdeltagere skulle prøve ut en ting hver. Da kom jeg på denne tråden, og tenkte jeg skulle lime inn linken her.

Krem, pumpe og Strekkern (som nevnt i topic).

Resultatet ble at krem og pumpe funka, men ikke strekkeren.

 

Det som var litt interessant var jo kremen, tok et kjapt googlesøk og fant ut at den ikke var så dyr.

http://www.xesyork.co.uk/index.php?main_pa...products_id=470

 

Eneste jeg stussa litt på er hvor mye en krem faktisk hjelper for sånt, så kan hende fyrn i serien hadde flaks, eller at hele greia bare var oppspinn. Uansett, 40kroner er jo ikke så mye tapt om det ikke skulle funke.

Endret av discostu
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har liten tro på at det går ann å gjøre penisen noe større med hjelp av slike hjelpemidler. Tror faktisk den eneste måten er å legge seg under kniven. Er man så plaget av størrelsen at det går inn på dagliglivet og psyken så er det vel egentlig ikke noe verre enn helt flatbrystede jenter som får seg silikonpupper. Størrelsen er bare et problem vist du er utrystet med en tpenis som er unormalt liten eller unormalt stor. :roll:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...