Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Større penis med Jes (>ø<)ten (**)der


chiko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde det vært en metode som fungerte så hadde det vært førstesidestoff i alle de store avisene + legejournalene. Det er ikke farlig med litt sunn fornuft.

7439473[/snapback]

 

 

Mener jeg leste om en italiener? som fikk kuken forlenget ved at legene kuttet den av, satte den inn under huden på armen og lot den voske der før de satte den på plass igjen. Han hadde dog micropenis, som er ett forferldig navn på en tilstand for den som har det.

 

Men kan ikke en her på forumet kjøpe denne saken så kan vi få ett endlig svar, en som er negativ til det nå.

7462147[/snapback]

 

 

Han var russisk, var han ikke ?

 

10-13 cm er vel korteste ( :p ) laget til å faktisk utføre samleie ?

 

Har man 10-13cm, så tror jeg man mer eller gjerne prøver en slik strekker, selvom mange ikke tror den funker.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

13 cm er langt i fra for lite til å ha samleie... Jeg hadde 13 cm før, og den funka som bare faen. Har drevet med litt av hvert i et halvt år nå, og har 16cm.. Gjorde det bare for moro skyld, var ingen ting i veien med pikken min

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg fikk Jes-extenderen for et par dager med den men sliter litt med og bruke den. For de første syntes jeg det er ubehagelig å stramme den tråden rundt penishodet og jeg skjøner ikke helt hvordan man stiller inn hvor mange gram man vil ha, 900, 1200 eller 1500 ... når jeg skrur skruene innover drar den bare hele penisen lenger ut, men ikke de strekene hvor gradene er.. jeg har sett på en film-bruksanvisning at når du skrur der så går hele "stål-stanga med streker (gram)" inn i der den sitter slik at du ser hvor mange gram det er .. Men som sagt på meg blir bare hele penisen strekt ut .. hvis det er noen som skjønner ..

 

hjelp takk? (:

Lenke til kommentar
Jeg fikk Jes-extenderen for et par dager med den men sliter litt med og bruke den. For de første syntes jeg det er ubehagelig å stramme den tråden rundt penishodet og jeg skjøner ikke helt hvordan man stiller inn hvor mange gram man vil ha, 900, 1200 eller 1500 ... når jeg skrur skruene innover drar den bare hele penisen lenger ut, men ikke de strekene hvor gradene er.. jeg har sett på en film-bruksanvisning at når du skrur der så går hele "stål-stanga med streker (gram)" inn i der den sitter slik at du ser hvor mange gram det er .. Men som sagt på meg blir bare hele penisen strekt ut .. hvis det er noen som skjønner ..

 

hjelp  takk? (:

8244696[/snapback]

 

Hadde det samme problemet og løsningen er flere "armer" Du må med andre ord legge til flere armer slik at du får strekt kukken lengere. MEN, ikke gå over 900g (altså ikke over noen streker) i denne perioden. Gå bare med den i noen uker for å tilvenne deg den. Hvis du begynner hardt nå vil du få corpusen skadet, ikke for å navne dorsal nerven rett bak hode. Strekk forsiktig, gjerne bare 1/3 av din ereksjons lengde. Etterpå kan du øke...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest nysgjerrig
Hadde det samme problemet og løsningen er flere "armer" Du må med andre ord legge til flere armer slik at du får strekt kukken lengere. MEN, ikke gå over 900g (altså ikke over noen streker) i denne perioden. Gå bare med den i noen uker for å tilvenne deg den. Hvis du begynner hardt nå vil du få corpusen skadet, ikke for å navne dorsal nerven rett bak hode. Strekk forsiktig, gjerne bare 1/3 av din ereksjons lengde. Etterpå kan du øke...

8246264[/snapback]

 

Hvordan var dine resultater med den?

Lenke til kommentar
Hadde det samme problemet og løsningen er flere "armer" Du må med andre ord legge til flere armer slik at du får strekt kukken lengere. MEN, ikke gå over 900g (altså ikke over noen streker) i denne perioden. Gå bare med den i noen uker for å tilvenne deg den. Hvis du begynner hardt nå vil du få corpusen skadet, ikke for å navne dorsal nerven rett bak hode. Strekk forsiktig, gjerne bare 1/3 av din ereksjons lengde. Etterpå kan du øke...

8246264[/snapback]

 

Hvordan var dine resultater med den?

8422592[/snapback]

 

0.5 cm. Ga opp til slutt. Syntes den begynte å bli ubehagelig så gikk over til pumping. Dette føles MYE bedre, har gitt meg over 2.2 cm i lengde og forbedret ereksjon på den måten at jeg kan få flere orgasmer på under kort tid (multiorgasme). Anbefales på det sterkeste !

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest coolguy
Hadde det samme problemet og løsningen er flere "armer" Du må med andre ord legge til flere armer slik at du får strekt kukken lengere. MEN, ikke gå over 900g (altså ikke over noen streker) i denne perioden. Gå bare med den i noen uker for å tilvenne deg den. Hvis du begynner hardt nå vil du få corpusen skadet, ikke for å navne dorsal nerven rett bak hode. Strekk forsiktig, gjerne bare 1/3 av din ereksjons lengde. Etterpå kan du øke...

8246264[/snapback]

 

Hvordan var dine resultater med den?

8422592[/snapback]

 

0.5 cm. Ga opp til slutt. Syntes den begynte å bli ubehagelig så gikk over til pumping. Dette føles MYE bedre, har gitt meg over 2.2 cm i lengde og forbedret ereksjon på den måten at jeg kan få flere orgasmer på under kort tid (multiorgasme). Anbefales på det sterkeste !

8433261[/snapback]

 

Pumping?? få høre hva du bruker.. En anna ting; har lest at pumping kan skadde "utstyret"

Lenke til kommentar
Gjest coolguy
Hadde det samme problemet og løsningen er flere "armer" Du må med andre ord legge til flere armer slik at du får strekt kukken lengere. MEN, ikke gå over 900g (altså ikke over noen streker) i denne perioden. Gå bare med den i noen uker for å tilvenne deg den. Hvis du begynner hardt nå vil du få corpusen skadet, ikke for å navne dorsal nerven rett bak hode. Strekk forsiktig, gjerne bare 1/3 av din ereksjons lengde. Etterpå kan du øke...

8246264[/snapback]

 

Hvordan var dine resultater med den?

8422592[/snapback]

 

0.5 cm. Ga opp til slutt. Syntes den begynte å bli ubehagelig så gikk over til pumping. Dette føles MYE bedre, har gitt meg over 2.2 cm i lengde og forbedret ereksjon på den måten at jeg kan få flere orgasmer på under kort tid (multiorgasme). Anbefales på det sterkeste !

8433261[/snapback]

 

Pumping?? få høre hva du bruker.. En anna ting; har lest at pumping kan skadde "utstyret"

8566017[/snapback]

 

Oga har lest mye om jes extender også... har en følelse av at de med positive resultater er folk som egentlig jobber for produsenten av jes extender...

Lenke til kommentar
Gjest coolguy
13cm er nok ikke for lite nei. Det er bare tull og tøys.

8567588[/snapback]

Jeg er helt enig, 13 er mer enn nok. En finger kan jo gi en dame orgasme, så fokus på størrelsen er i bunn og grunn bare overfladisk, rett og slett.

8567685[/snapback]

 

Flere her som bruker jes extender?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_kris_*

jeg har bestillt en nå og vil teste den en stund. Er spent på å se om det blir resultater. Leser rundt og finner bare folk som er positive nesten. Tenker at hvis dette var en bløff så ville folk som har prøvd og blitt skuffa postet dette på forumene og i diskusjoner. Folk som poster positivt blir ofte stemplet som forhandlere og sånt. Men nå bookmarker jeg dette forumet og kommer med et svar om noen måneder.

Lenke til kommentar

hei! jeg har lest gjennom dette forumet, og ble mer og mer nysgjerrig. ser det er flere som har kjøpt denne. jeg har selv kjøpt en for 2 år siden, men ikke fått noe virkning, for jeg har ikke hatt motivasjon til å bruke den, men nå er den på, og har nå bestemt meg for å full føre. den er rundt 16 cm nå. målet er rundt 22cm. dette vil ta ett år ca vil jeg regne med om jeg er veldig flink. det jeg er ute etter er en msn partner som også vil få resultater. jeg er på msn omtrent hver dag, så jeg vil ha en som kan motivere meg. og jeg motivere han. og snakke om resultater og metoder. dette er en måte jeg vil tro er veldig effektiv for motivasjon, og resultatet vil bli anderledes om man blir fulgt opp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...