Gå til innhold

TBC: Tier 5 (oppdatert med Arena-sett/våpen)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Draenei warrior var jævlig barskt, men de må gjøre noe med mage. Ser jo ut som WC gear i forhold til de andre...

7350003[/snapback]

Har du spilt litt Warcraft og World of Warcraft, så ser du fort at Mage settet ligner det Medivh har på seg, bare litt mer fancy skuldre.

 

Noen av settene ser ferdige ut, mens andre igjen ser ut som work-in-progress.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Jeg synes Mage t5 var stilig jeg, litt mer dempet men veldig profesjonellt i forhold til andre. alikevel er jeg større fan av Mage t4 fordi jeg er en sucker for sånne 1 shoulderpad designs.

 

Warrior t5 er fugly imo, warlock plate. t4 er mye stiligere men minner litt mye om hunter t3. forstår ikke at man ikke påpeker mer at warrior t5 er et fullstendig ufunksjonellt design (i den grad vi kan snakke om funksjonelle design i wow ;) ) jeg mener, ta på t5 armor, sloss mot noe som slår hard og de fleste bitene av horde og spikes og whatnot må jo chippe og knekke og bli fuxored? nei plate burde være mer kompakt og solid, eventuellt med spikes som ikke ser ut som de kommer til å knekke neste gang en hunter sender pet'en på deg.

Lenke til kommentar

Syns de så helt sinnsyke ut!

 

Warrior: Det kuleste settet etter min mening, Draenei ser jo ut som om det er Satan selv!

 

Rogue = jallautgave av Fantomet, men jeg klager ikke kunne ha vært så mye værre!

 

Priest: En smule homo men ekke så heftig da 90% av alle Priester er mus :p

 

Warlock: Jeg tar av meg hatten for det! Må si jeg misunner alle warlocks!

Sykeste settet i spillet hittil, eneste minuset var at det var litt vell "Mail aktig".

 

Mage: Dette settet var jo utrolig tamt, minnet litt om no random lvl 30 utstyr...

Men tror ikke det er helt ferdig enda, tror også at de har en desj igjen på rogue utstyret.

 

Paladin: ROFLCOPTER :!:

Stakkars Paladin sier jeg bare :(

Er jo ikke morsomt engang... Det må jo være en dårlig spøk av noe slag, de har had 1 sett som så helt villt ut. Resten er jo bare latterlig!

Greit at base utseende ser kjedelig ut men hvem i H"#% fant på at de skulle slenge på den homofarga auraen?

 

 

Er 2 ting som går igjen på alle settene sånn ca:

 

Warlocks = :love:

Paladins = lol

 

Men jevnt over, GJ Blizzard :)

Ville dog sparka Palla designern...

Endret av DieselOtern
Lenke til kommentar

tenk om blizzard kunne laget paladin-settet litt mer paladinaktig

 

sånn som dette: (dette er et bilde photoshoppa av en eller annen person, men det ser mye bedre ut, bare ved å kjøre litt enkel re-color... Ikke så mye som skal til.)

post-11074-1164403231_thumb.jpg

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

lest en del innlegg her nå , må si meg enig i at pala settet er helt lololol på jordet...

warlock settet var rått

og jeg selv spiller jo prest...sett noen skrive det var et stygt sett...syns egentlig settet var litt rått jeg ^^

men tøffeste som fins imo er Transcendence shoulders og faith head :blush:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...