Gå til innhold

Leveringstid på komplett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt Komplett.no fast siden jeg bygde min første PC. Vist de har alle varene på lager tar det 2-4 dager til vestlandet. (midt imellom Haugesund og Bergen)

 

Dag 1: Innlevert postterminal Stokke (Sikkert Sandefjord) (Avogtil Oslo)

Dag 2: Videresendt fra omlastingsterminal (Haugesund eller Bergen)

Dag 3: Utlevert på mitt postkontor

Lenke til kommentar
okei..men Shit..skrev feil e-mail adresse på bestillinga, glemte en D i navnet. Har endret det, men vil bekreftelse mailen sendes til den nye?

 

TRenger jeg ekreftelse mailen foresten?

7250785[/snapback]

Nei.

Bestillingen din er allerede registrert, så Ordrebekreftelsen og Leveringsbekreftelsen er bare en service til deg. Du finner den samme informasjonen hvis du går inn på "Dine sider" hos Komplett.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte noe utstyr fra dem på søndag og dersom jeg er heldig så har jeg det på lørdag. Jeg snakket med dem og dem hadde noe problemmer med forsendelse rutinen. Det var snakk om en tekstfil som dem ikke fikk sendt på korrekt vis eller no i den duren. Uansett så går det ikke kjipt for tiden.

 

Du trenger ikke bekreftelsesmailen. Den er bare en kjekk å ha mail for å se gjennom at du har bestilt riktig og at opplysningene stemmer.

Lenke til kommentar

Bestilte en pc hos dem en mandag morgen kl.10 (16.10) . Ordren vår åpen helt til torsdag morgen og sendt torsdag 19/10. Hadde den hos meg tirsdag 24.10.

 

Ikke videre imponert da den ble liggende urørt såpass lenge hos komplett og alle varene var på lager. Men den kan jo hende de har litt mer å gjøre enn å sende en pc til meg. :D Alt i alt er jeg fornøyd, og med mine spørsmål jeg har hatt i etterkant. God service og dette var ikke første gangen jeg brukte dem og vil nok bruke dem igjen ganske snart.

 

Skal legges til at jeg bor i Nordland, aka Nord-Norge

 

Edit: Datotrøbbel

Endret av Utsynet
Lenke til kommentar

Du vil ikke få PC'en før alle delene er på lager med mindre du har valgt delsending som tilsier at du må betale frakt + gebyr to ganger.

 

EDIT: Hvis skjermkortet var på lager så har du kansje så flaks at du har den i morgen, hvis ikke mandag eller tirsdag.

 

~ Medion

Endret av Medion
Lenke til kommentar
Du vil ikke få PC'en før alle delene er på lager med mindre du har valgt delsending som tilsier at du må betale frakt + gebyr to ganger.

 

EDIT: Hvis skjermkortet var på lager så har du kansje så flaks at du har den i morgen, hvis ikke mandag eller tirsdag.

 

~ Medion

7251001[/snapback]

 

okei(hvis du snakker til meg..), alt var på lager ja, var en av de siste som kjøpte, var kun 4 kort igjen da, 3 etter jeg hadde kjøpt, og nå er det 0 igjen..

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Kan ikke si jeg er skuffa ihvertfall:) Pcen var klar til å hentes kl 7 i morres, bestile kl 14 i går! Jammen sa jeg service!

7258333[/snapback]

 

Så, hvordan er ytelsen? Prøvd den i BF2 f. eks enda?

7260921[/snapback]

 

hehe skal prøve snart, formaterer den nå! Var stress ass, først pep den når jeg skrudde den på :cry: men så fikk vi så den ikke gjorde det, men så ville ikke dcen koble til skjermen "no signal". Men hedligvis hadde vi bare glemt å bytte i strømmen på skjermkortet! :D

 

Skal ta ytelse tester i morra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...