Gå til innhold

The duck tape, the tree, the Larsi

nets

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha skjønte ikke så mye egentlig hva var det som var morsomt?

Syns det bare ble litt irriterende å lese fuck fuck fuck fuck hele tiden, siden jeg ikke skjønte en dritt av hva dere sa

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Makan til emo- haircut på "larsi" da? :p

Skrevet
Dette er en film om at vi ducktaper Larsi fast 2 meter opp i et tre. For så å sage bort greina han står på. Så får han en søt sag/kniv får å hjelpe seg ned med :p

Enjoy  :cool:

7247630[/snapback]

Hvem av du er de? :p

Skrevet

Fytti helvete for noe piss. Blei seriøst overraska over hvor fnisifnisprepubertaljente klang dere hadde i stemmen. Pinlig å se på.

• 4 uker senere...
Skrevet
Dette er en film om at vi ducktaper Larsi fast 2 meter opp i et tre. For så å sage bort greina han står på. Så får han en søt sag/kniv får å hjelpe seg ned med :p

Enjoy  :cool:

7247630[/snapback]

Hvem av du er de? :p

7395677[/snapback]

Er ingen av de faktisk, men er med på "Trådløs Nettverkskabel" klippet, og noen av de andre

Skrevet
Nei, jeg gjør bare slik som deg, jeg. Løper rundt og roper emo til alt og alle, uten å egentlig vite hva det betyr.

7373734[/snapback]

hehe. Den tålte jeg ikke. Er det feil av meg å si at de er emo? Mener du at de ikke er emo eller?

Gjest Slettet+8723
Skrevet

Haha, emo gutten går faktisk i klassen min :ohmy: men han er egenlig ikke emo, bare kler seg sånn :thumbup: men det så ikke noe høyt ut når han falt men han fikk jo den kvisten langt inn i brystet, skulle sett det såret på skolen neste dag:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...