Nidhoggr Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 (endret) Heisann. Er nødt til å kjøre trådløst og funderer på å anskaffe meg noe som støtter bluetooth - noe ala Logitech® diNovo Edge™ Da vi kjører bluetooth på jobben har jeg merket at det henger veldig til tider. Men dette kan også være pga at mottaker er inne på server rommet, og med vegg imellom. (...og at det er ett Microsoft produkt, hehe) Er der noen som har erfaring med dette ? Eller burde jeg bare glemme Bluetooth i det hele tatt som gaming tastatur og gå for IR? Mvh Nidhoggr Endret 8. november 2006 av Nidhoggr
Avean Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Bluetooth har lengre rekkevidde men DiNovo er egentlig rimelig crap. Er ofte signalene blir forstyrret og til spilling kan jeg ikke skjønne at du vil kjøre trådløst. Du får ikke den responsen du trenger overhodet. Trådløst er og forblir håpløst i alle situasjoner.
LarZen Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Logitech® diNovo Edge™ er et av verdens mest avanserte tastatur og fungerer utrolig bra til gaming. Ingen delay i det hele tatt.
RRhoads Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Bluetooth har lengre rekkevidde men DiNovo er egentlig rimelig crap. Er ofte signalene blir forstyrret og til spilling kan jeg ikke skjønne at du vil kjøre trådløst. Du får ikke den responsen du trenger overhodet. Trådløst er og forblir håpløst i alle situasjoner. 8547137[/snapback] det funker da fint med trådløst på konsoll, så hvorfor ikke med tastatur?
miceagol Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 (endret) det funker da fint med trådløst på konsoll, så hvorfor ikke med tastatur? 8548960[/snapback] Hvordan er responsen til Nintendo Wii i forhold til trådløst tastatur? Har responsen til tastaturene blitt bedre med tiden? Er gamernes mening om at trådløst tastatur ikke går til gaming noe som henger igjen fra da de første trådløse tastaturene kom? Edit: Noen flere spm. Endret 9. juli 2007 av miceagol
ketle Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Avean må nyansere påstanden sin litt. Trådløst er slettes ikke håpløst til gaming, men du må selvsagt ha en stabil kobling. Trådløst fungerer helt fint til de fleste typer spill. Dersom målet er å spille masse raske FPS spill, ville jeg nok ikke valgt trådløst. Counterstrike ol. ville jeg nok valgt kabel hele veien (også unngått trådløst nettverk). Men så er spm.målet om hvor hardcore en skal være? (en analogi: en racerbil går utrolig fort, men er svært lite komfortabel og lite hensiktsmessig å bruke til å kjøre på jobb og til butikken osv... see my point?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå