Torrevieja Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 COD3 er RÅTT!! Det er så mye som skjer på skjermen samtidig hele tiden, men likevel flyter spillet helt fint. Nå skal du ikke lenger bare skyte folk, du kan også SLÅSS!! da trykker du LT og RT fort og avslutter med A eller Y for å slå han i bakken. Nå får du også hjelp av medsoldater til å hoppe gjennom vindu. kjøre JEEP er meget gøy, og ikke noe slowdown på spillet i det heletatt. nå skal du også være scout, alså bruke kikkerten og se etter fienden, finner du en trykker du X og medsoldater gir beskjed om å skyte den personen. Du hiver en granat inn i vinduet og en person kommer hoppende ut vinduet brennende, priceless Spillet er så intenst og med så bra grafikk og glimrende gameplay at jeg må nestne felle en tåre avogtil Avogtil dukker det opp til feil grafikk feil(halve personen går gjennom vegg og sånne ting)...men ikke noe som ødelegger spillet Jeg gir 9/10, men da har jeg ikke prøvd online, lite med folk der. Beste spillet jeg har spilt i år, før men da har jeg ikke spilt Gears of war enda 7242944[/snapback] Se her ja, høres coolt ut !! Oh man, og jeg hakke begynnt på Splinter Cell engang. så komer Fear som jeg gleder meg enormt til,Call of Duty 3 som virker konge og så har du Gears of War .. ++ Rainbow Six og Pro Evolution 6.. Skal en få tid til detta aaa ??
Straffa Skrevet 8. november 2006 Forfatter Skrevet 8. november 2006 Hvordan er kontrolloppsettet? Kan de som har spilt det si hvilke knapper man bruker til hva? Og man sikter fortsatt med LT? 7243324[/snapback] Sikter fortsatt med LT og dukker med B Har ikke forandret noe på oppsettet unntagen sette på undertekst. Herlig spill Har bare spilt 2 missions, men så langt så infrir dette så det holder
fettgnomen Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Jeg har ikke ett ordentlig kredittkort enda, bare ett sånt Visa Electron. Er det muligheter får å kjøpe spill via Play-Asia da?
Torrevieja Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Jeg har ikke ett ordentlig kredittkort enda, bare ett sånt Visa Electron. Er det muligheter får å kjøpe spill via Play-Asia da? 7243834[/snapback] Nei, da gir du beng å kjøper det på fredag hos elkjøp.. Koster vel 449 der tror jeg. Good luck.
fettgnomen Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Det jeg tenkte! Tror jeg dropper det da.. Får vel sikkert tak i GoW tidlig neste uke uansett, får kose meg med det og Rainbow Six: Vegas!
Snikpellik Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Hvordan er kontrolloppsettet? Kan de som har spilt det si hvilke knapper man bruker til hva? Og man sikter fortsatt med LT? 7243324[/snapback] Sikter fortsatt med LT og dukker med B Har ikke forandret noe på oppsettet unntagen sette på undertekst. Herlig spill Har bare spilt 2 missions, men så langt så infrir dette så det holder 7243431[/snapback] Hurra! Det jeg hater med spill som Halo og Perfect Dark til Xbox og 360 er siktesystemet. Hater det virkelig. Elsker COD for siktesystemene.
Mala Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 De fikk inn spillet i dag hos absoluttspill.no, og dermed blei det sendt i dag også Så da håper eg at eg har det i kassa i morra, slik som med tidligere ordre Jammen skal det blir hardt å sitte på jobben til klokka 21:00 i morra
nacho Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Svina på den nyåpna elkjøp-butikken her ville ikke ut med det, samma hvor mye jeg løy om at andre butikker hadde begynt å selge det
kurrikill Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Mala, jeg joina absoluttspill.no og bestilte cod3 der igår, jeg gikk innpå på ordrestatus, der stod det"venter på betaling". Betalingsmetoden er forhåndsbestilling. Men jeg valgte fakturabetaling, så jeg får vel det i posten?
iStephano Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 jeg skjønte at du ikke fikk den som faktura men postoppkrav. Altså du må gå til postkontoret og betale der for og få spillet..
Mala Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Mala, jeg joina absoluttspill.no og bestilte cod3 der igår, jeg gikk innpå på ordrestatus, der stod det"venter på betaling". Betalingsmetoden er forhåndsbestilling. Men jeg valgte fakturabetaling, så jeg får vel det i posten? 7247420[/snapback] Eg har alltid brukt VISA der eg, får forespørsel om du vil betale med ein gang eller vente.
kurrikill Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 ka sendar de ikkje spillet før eg betaler i posten?
kurrikill Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 eller får eg sånn melding i postkassen om å hente spillet i posten?:S:P hehe
Mala Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 eller får eg sånn melding i postkassen om å hente spillet i posten?:S:P hehe 7247696[/snapback] De sender ikkje ut forhåndsbestillinger før den er betalt, asltså med VISA. TROR eg. Som sagt er eg nabb med betalinger som foregår utenfor VISA-stripen min Spillet komma da i postkassa seff.
nacho Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Forhåndsbetalinger må man betale inn på et kontonummer (som står på ordren tror jeg), og merke betalingen med ordrenummer.
kewell79 Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 (endret) Forhåndsbetaling = Du betaler med nettbank Postoppkrav (+ Kr.60,00 Må sendes i en forsendelse) = betales på posten Visa eller Mastercard = ehmm... betales med kort Endret 8. november 2006 av kewell79
Dr.Peedee Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 (endret) Da har jeg spilt noen oppdarag i Call of Duty 3. Her er mine inntrykk sånn raskt: - Grafikken har fått en soldig oppdatering siden CoD 2. Skarpere textures, bedre animasjoner, alt bare ser mye bedre ut. Ingen frame rate problemer. Imponerende. - Spillbarhet - ting fungerer fortsatt i stor grad som i CoD 2. Blir du truffet er det bare å gjemme seg unna inntil det er trygt å stikke hodet fram. Fienden tåler ofte merkelig mange treffere fra dine medsoldater og faller noen ganger ikke før du knerter dem en gang i tillegg. Virker litt slik at de ikke vil at du skal kunne la AI team mates gjøre hele jobben. - Det ropes og skrikes ordre og beskjeder fra dine medsoldater. Litt forvirrende oppi all bråkinga fra smell og eksplosjoner. I tillegg finner jeg ingen options for å stille inn de forskjellige lydene - altså lydeffekter, stemmer og musikk individuelt. Det finnes bare master volum. Slik at musikken er på hele tiden, midt oppi det hele. Dette er negativt synes jeg - jeg liker å kunne dempe musikken eller skru den av. - En del scriptede sekvenser. Og en del cut scenes med in game grafikkmotor. - Spillet er så langt ganske "on rails". Du finner ikke akkurat så mange forskjellige veier å ta gjennom landskapet. Du pushes hele tiden forover, men er aldri i tvil om hvor du skal gå. Stjerna på kompasset viser deg veien, samtidig som stier, bekker/elver som du følger gjør veien videre åpenbar. Fysiske stengsler gjør også at veivalget er begrenset. Dette virker igjen som et valg som er grunnet i spillutviklerens ønske om å gi deg en bestemt cinematisk opplevelse - i den rekkefølgen de har satt ned. Noen liker det, andre ikke. Eksempelvis er i et oppdrag der det står at du skal finne igjen en jeep etter et flydrop. Der er den kun et elvefar å følge samt at det er den stjerna på kompasset som også viser vei. Ikke akkurat så vanskelig å finne den jeepen da. - Multiplayer - det begynner nå i kveld å bli noen spill online. Har joinet to forskjellige - ingen lag problemer i de to hvert fall. Var vel en fjorten stykker på den ene serveren. Helt glatt. Dr Peedee Endret 8. november 2006 av Dr.Peedee
kurrikill Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Men, spillet blir sendt før jeg har betalt r? men for å få det må jeg betale 60 kr i posten? Men når ordrestatus sier: venter på betaling, mener den da at spillet er sendt?
kewell79 Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Men, spillet blir sendt før jeg har betalt r? men for å få det må jeg betale 60 kr i posten? Men når ordrestatus sier: venter på betaling, mener den da at spillet er sendt? 7247836[/snapback] har du tatt Forhåndsbetaling. må du betale spillet før det blir sendt
nacho Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Viss du har valgt forhåndsbestilling så må du betale inn på et kontonummer før de sender det, og da slipper du de 60 kronene i postoppkrav siden spillet kommer rett ihjem i postkassa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå