Gå til innhold

Siste musikk-DVD du kjøpte?

Varmo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes jo mange liknende tråder i diverse andre deler av forumet, fant ingen så tenkte vi kunne starte en.

Hvilken musikk-DVD er den siste du kjøpte?

Personlig kjøpte jeg Kaizers Orchestra - Viva At Vega på Platekompaniet i Tønsberg i dag for 169,90 :)

Post i vei :)

-Termometer-

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den siste jeg kjøpte var Pink Floyd - P.U.L.S.E...men den ga jeg riktignok bort i gave. Den siste jeg kjøpte til meg selv var "Radiohead: The Astoria London Live".

Endret av Sondre^^
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Alice Cooper - The Nightmare Returns

Play.com €14,99

Skrevet (endret)

Ramones - RAW.

Bidro til at musikk-avdelingen i DVDene mine bikket 100 stk.

Elsker musikkdokumentarer og konsert-DVD'er, ser mye heller det enn vanlige filmer :)

Endret av Nonsens
Skrevet

Aldri kjøpt en eneste, vet faktisk ikke helt hva de brukes til. Kan være greit å sitte å se på når du er på nachspiel, men ellers...?

Gjest member-101642
Skrevet

Pink Floyd - Live at Pompeii

Pink Floyd spiller utendørs på en arena i Pompeii, uten publikum De spiller blant annet Echoes, Set The Controls For The Heart Of The Sun, Brain Damage og mye annet bra

Skrevet

S.O.D. - Stormtroopers of Death - 20 Years of Dysfunction (2005) S.O.D. - Stormtroopers of Death - Kill Yourself - The Movie (2001)

Skrevet

Rammstein - Völkerball

Etter å ha vært på det som må ha vært tidenes konsertopplevelse, kan man ikke dy seg . En utrolig bra konsert som man må ha dokumentert. Har selvfølgelig kjøpt LE med to DVD'er, 2 CD'er og en 190 siders bildebok :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...