Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ereksjon problemer! hjelp


John Keats

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får du ereksjon bare ved å se noen fine damer gå forbi deg?

 

Jeg får også veldig lett ereksjon, men ikke så lett da..

 

Eneste du kan gjøre er vel å bare prøve å tenke på noe annet, alså når dama går forbi deg så prøv å IKKE tenk på hvor deilig hun er.. Tenk på hva du skal senere f.eks...

 

Kansje ikke til så mye hjelp da.

 

LasH.

Lenke til kommentar
Jeg har et stort problem, når jeg er på gata og ser fine jenter får jeg ereksjon!

 

Hva kan jeg gjøre med dette?!

 

er ikke så ofte så det er ikke så plagsomt da.....

 

 

mvh

 

smeagoldfish

7232162[/snapback]

 

Jomfru ? :hmm:

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...