Gå til innhold

Anmeldelser av GoW er ute


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De har spilt den samme versjonen som Spillmagasinet, VG, Gamereactor, meg selv og alle andre journalister har fått, nemlig review-kopien til debugmaskinen.

7239024[/snapback]

 

Feil!

 

Eurogamer:

Inevitably the multiplayer component of Gears of War is big news, but it's important to stress that until boxed copies arrive, we're limited to testing the offline portion of the game. When that time comes (expected to be next week) we will put that side of the game into its proper context and provide an update to this review to take all of that into account
Lenke til kommentar
Feil!

 

Eurogamer:

Inevitably the multiplayer component of Gears of War is big news, but it's important to stress that until boxed copies arrive, we're limited to testing the offline portion of the game. When that time comes (expected to be next week) we will put that side of the game into its proper context and provide an update to this review to take all of that into account

7239183[/snapback]

 

Det er du som tar feil.

 

Debug-versjonen kjører over et nettverk som heter Partnernet. Det er veldig vanskelig å spille Live-delen av spill over Partnernet, med mindre man avtaler med andre journalister på forhånd og utbytter obskure gamertags som må endres hver gang partnernet oppdateres. Gamereactor og Spillmagasinet har f.eks. testet onlinebiten ved å avtale å spille med/mot hverandre.

 

Men dette blir egentlig ikke en ekte test av onlinebiten, det er først når en million amerikanere og en halv million europeere skal inn på serveren samtidig, at onlinebiten får kjørt seg. Derfor har sikkert Eurogamer valgt å vente med å teste denne biten, i stedet for å spille en mot en mot en eller annen fyr i Official Xbox Magazine på et lite begrenset nettverk.

Lenke til kommentar
Mange vil kansje mene dette er nyskapende, men det mener ikke spillmagasinet, og det er vel egentlig vel så riktig det...

7238433[/snapback]

 

Så spillmagasinet er den riktige anmeldelsen og nettsteder som IGN, Gamespot, 1UP, Teamxbox og flere har tydligvis ikke peil på hva de snakker om. De nettstedene lever av anmelde å spill og de kan bare stikke mener du

 

Runde Fjeld Olsen fra VG som gir teningkast 6

eg vil også understreke at vi tross alt ikke snakker om noe enestående revolusjonerende her. «Gears of War» er først og fremst «bare» eksepsjonelt godt spillhåndtverk - en ny, frisk og spennende rett basert på kjente ingredienser, satt sammen av mesterkokken Epic Games.

 

Derfor er også sekseren en selvfølge.

7238510[/snapback]

 

Før du tar av helt så mente jeg ikke dette på noen vond måte :p

 

Jeg har ikke spilt spillet, og det er mulig det er nyskapende for det jeg vet. Det eneste jeg mener er at Spillmagasinet har vurdert spill etter en viss skala.

De har laget en artikkel på akkuratt dette for bare litt siden hvor de nevner at spill burde være kreative og nyskapende for og nå helt til topps. Hvis man da leser omtalene ut fra dette vil man også få mer forståelse for karakteren som blir satt. Det var ut fra dette jeg skrev hva jeg skrev...

7238610[/snapback]

 

Spillmagasinets kriterier for å gi et spill toppkarakter: "Nær perfeksjon. Den høyeste karakteren Spillmagasinet gir. Dette spillet er nyskapende, fascinerende og trekker deg nådeløst mot skjermen gang etter gang."

 

Evensen syntes dessverre ikke at dette gjaldt Gears of War fullt ut, og dermed glapp sekser'n. Men fem er en knakende god karakter det også ;)

Lenke til kommentar
Hypen må tas i betrakning her da. Bare se omtalene Halo 2 fikk. Holdbarhet 10/10 til et spill med bare noen få svært begrensede flerspillermoduser?

7239368[/snapback]

 

Likevel er det et av spillet som har flest brukere online

7239403[/snapback]

 

GoW, er spillet som fikk holdbarhet 10/10. Ikke Halo 2, eller, det er mulig Halo 2 også fikk det, det vet jeg ikke. Poenget er at hvis man skal gi GoW 10/10 på holdbarhet, så skulle alle spill med en helt ok flerspillermodus fått det, ikke bare Halo 2 og Gow, men også CoD2, BF2:MC, osv.

 

Det er her hypen kommer inn, ser du på f.eks Gamereactor.no sine omtaler, vil du se at både Halo 2 og GoW 2, er spill med 10 på spillbarhet og holdbarhet.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
gamespot 9.6. Vil si det er ganske så bra!

7239312[/snapback]

 

De er om mulig værre enn Spillmagasinet. Mista helt respekten for de etter denne omtalen. Men håper de har rett om Gears of War.

 

GEARS OF WAR R0xx0R FTW!

7239444[/snapback]

 

 

THPS3-karakteren var kanskje litt i drøyeste laget, men jeg ser så absolutt på Gamespot som en av de mest pålitelige og kravstore innen spillomtaler.

Mulig det er jeg som har et feil inntrykk av de, men mange av mine spillkjøp baseres på speiselt video-review'ene til Gamespot, IGN og Gametrailers.

 

Video-reviews er forøvrig noe jeg virkelig mener alle spillsider bør ha, inkludert Gamer.no, da det gir et mye bedre inntrykk av spillene.

Lenke til kommentar

Har fått med meg at Gears of War kan være utilgivelig på "Hardcore", men det trenger ikke nødvendigvis si noe om den kunstige intelligensen i spillet. Ofte er det slik at høyere vanskelighetsgrad enten halverer skaden spilleren gjør, eller dobler den mengden skade fienden tåler. Spill

uten å ha god AI.

 

Orker ikke å pløye gjennom omtalene på nytt, derfor har jeg et spørsmål. Er det noen her som kan gi en kort oppsummering av hva anmelderne sier om den kunstige intelligensen i spillet?

 

Takk :)

Lenke til kommentar
gamespot 9.6. Vil si det er ganske så bra!

7239312[/snapback]

 

De er om mulig værre enn Spillmagasinet. Mista helt respekten for de etter denne omtalen. Men håper de har rett om Gears of War.

 

GEARS OF WAR R0xx0R FTW!

7239444[/snapback]

 

Er enig i at 10 var i høyeste laget for spillet, men Gamerankingssnittet på Tony Hawk 3 er 94%, så helt ille er det vel ikke.

Lenke til kommentar

Dine våpenbrødre har ihvertfall ikkje den største hjernen, ka fiendene angår er eg ikkje sikker. Sitter på jobben så har ikkje fått lest igjennom så mange anmeldelser. Men de skal etter sigende vere veldig treffsike:P

 

Eg håper ihvertfall Locust og gjengen har vett nok til å finne dekke fort som pokker, og samtidig holde seg der slik ein med vett i skallen hadde gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...