Gå til innhold

Battlefield.. Hvilket spill?


Anbefalte innlegg

Vell.. Jeg trenger noen tips til hvilket Battlefield spill jeg skal anskaffe (hvis jeg skal anskaffe i det hele tatt)

 

Battlefield 1942 m/exppacks for 59kr..

 

Battlefield Vietnam for 79kr

 

Battlefield 2 m/expack for 349kr

 

Battlefield 2142 for 349kr

 

Et problem med de to siste er, skjermkortet mitt er ikke støttet..

Så da må jeg eventuelt skaffe meg nytt skjermkort, og de skaffer jeg likså greit nytt hovedkort, prosessor og minne i samma slengen.. Sånn at jeg får PCI-Express osv..

 

Men burde jeg heller skaffe ny PC, og spille Battlefield 2 eller 2142?

Eller er Battlefield 1942 eller Vietnam bra også?

 

Hvilket av spillene er best?

Hva syntes du jeg burde gjøre?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bare anbefale Battlefield 2!

Genialt spill.

 

Har også prøvd bf 2149 demo, men er ikke så begeistret over det spillet. Jeg mener at bf2 er et bra spill.

Jeg gjorde den tabben at jeg kjøpte bf2 til min gamle pc som visst nok ikke taklet spillet... derfor (en av grunnene :)) kjøpte jeg en ny pc der kriteriene var at den skulle takle bf2 med full grafikk.

 

Battlefield 2 ftw :ph34r:

Lenke til kommentar

Men hva anbefaler dere av Battlefield 1942 m/exppack's til 60kr eller Vietnam til 99kr?

Kan stikke innom spaceworld etter skolen i morra.. Der selger de dem for den prisen..

Da kan jeg heller anskaffe meg et nyere Battlefield spill etter jeg har oppgradert PC-en min noe rundt 10mars.. Etter jul og bursdagen min.. Så jeg har litt penger..

Lenke til kommentar

Mye festlige årstall her; 1924 og 2149. :p

 

On-Topic: Har selv spilt alle spillene med Expansion-packer og hadde jeg vært deg ville jeg gått for Battlefield 2 + Special Forces. Den kan man få kjøpt på Elkjøp til 399,- om jeg ikke tar helt feil. BF2142 var for likt BF2 og for tåpelig for min del, men et godt alternativ for BF2. :)

 

BF1942 er uansett det beste spillet i Battlefield-serien, både over internett og med booter. :cool:

 

Edit: Får og for er to forskjellige ting :p

Endret av Teds
Lenke til kommentar

BF 2142 er langt ifra et "møkka" spill slik som dude sier. Det er nok heller enkelte personer som ikke liker forandring i deres hverdag. Pluttselig kommer det et nytt spill fra samme produsent og igjen må dem lære alle taktikkene om igjen. Right Swat DuDe? :tease: Anyways BF2 og 2142 er like bra og forandring er bra det også swat du må bare være tålmodig. :hmm:

Endret av RascZak0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...