Gå til innhold

GOW på lager i Norge!

Dec

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Skrevet (endret)

noen som kan anbefalle en butikk som har spillet, og leverer kjapt?

Endret av Slettet+981234789
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg som ein vandrende reklameplakat her men....absoluttspill.no lever utrolig raskt, 1-2 dager. Etter sigende skal det no vere for seint å regne med å få Limited CE utgaven til lansering,men de skal ha nok av den vanlige versjonen av spillet :)

Skrevet (endret)
Pssssst...GOW er REGIONFRITT:-)

7241864[/snapback]

Sikker på det ? Den japanske versjonen ser ikke ut til å funke på

euro xbox iflg. play-asia

Endret av yelloWtummy
Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Føler meg som ein vandrende reklameplakat her men....absoluttspill.no lever utrolig raskt, 1-2 dager. Etter sigende skal det no vere for seint å regne med å få  Limited CE utgaven til lansering,men de skal ha nok av den vanlige versjonen av spillet :)

7241783[/snapback]

tenkte på en butikk så jeg får spillet denne uken..

Skrevet

Absloluttspill.no sender nå ut mail til alle som ikke får C.E-utgaven av Gears og tilbyr de en 100,- kr kompensasjon for å takke ja til vanlig utgave.

Funker fett for meg, så lenge spillet ligger i postkassen og venter den 17 :ph34r:

Skrevet

Jeg jobber på Expert og kan bekrefte at det har kommet inn på lager i Skien (hovedlager for Vestfold).. Gjett hvem som skal spille GoW i morra? :dribble:

Skrevet
Jeg jobber på Expert og kan bekrefte at det har kommet inn på lager i Skien (hovedlager for Vestfold).. Gjett hvem som skal spille GoW i morra?  :dribble:

7243735[/snapback]

gjett hvem som kommer å tar tven din :!:

Skrevet (endret)
Jeg jobber på Expert og kan bekrefte at det har kommet inn på lager i Skien (hovedlager for Vestfold).. Gjett hvem som skal spille GoW i morra?  :dribble:

7243735[/snapback]

gjett hvem som kommer å tar tven din :!:

7243857[/snapback]

ta med skrujern:

post-50511-1162995533_thumb.jpg

:tease:

Endret av xelA
Skrevet (endret)

oh shit nå kommer jeg hvertfall, det var et stykke sexy beist... Bare røsker hele greia ut jeg.... hmmm ii wish.. Kjøp en sånn tv til meg å da :p

Endret av Torrevieja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...