Gå til innhold

GOW på lager i Norge!


Dec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekk spaceworld.no

 

De er jo rimelig slippy med slipp av spill før release..... :cool:

7226245[/snapback]

 

Gears of War Xbox 360 forhånd

Produktnr: forh3

På lager: 1-20

 

 

Ser ut som at de mener at produktet er på lager til forhåndsbestilling. Så ikke bli for crazy i hodet nå.

7226250[/snapback]

 

Nja...tenkte på den jeg også, men merkelig at de skal benytte "på lager" for å bekrefte forhåndsbestilling...ser ikke helt den logikken :hmm:

Lenke til kommentar

For meg så ser det ut som at de har et begrenset webshop system. Så i stedet for å kjøpe / lage moduler til systmet så oppretter de en produktgruppe som heter forhåndsbestilling. I systemet er det mest sannsynlig gjort sånn at logistikken må føres uansett, så derfor blir det litt teit. Bare vill gjetting så klart. Men det er så typisk med sånn halvløsninger.

Lenke til kommentar
hvorfor kjøpe det til 579kr på spaceworld når du kan kjøpe det for 549kr på absoluttspill.no

 

Limited pakken koster 549kr der..

7226420[/snapback]

For da slipper man å betale frakt og vente på den :)

7226435[/snapback]

 

 

vente på den..??

 

spaceworld legger det i hylla 17 november...absolutt spill sender ut spillet i det dei får det inn...det kan faktisk vere i postkassen den 16 nov viss gudene vil det..

 

å tro att spillet kommer i hyllene før lansering er lite trolig..da hadde den butikkkjeda ligget tynt ann..

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Den er vel utsolgt på absoluttspill.no ?

7227402[/snapback]

 

Hvordan vet du det? Jeg fikk ikke opp noe melding om at det var utsolgt.

 

EDIT: Jeg ser nå at det står utsolgt. Vet dere hvor lenge det har stått det? Jeg la ikke merke til noe når jeg bestilt i morges ...

Endret av Azaz
Lenke til kommentar
Den er vel utsolgt på absoluttspill.no ?

7227402[/snapback]

 

Hvordan vet du det? Jeg fikk ikke opp noe melding om at det var utsolgt.

 

EDIT: Jeg ser nå at det står utsolgt. Vet dere hvor lenge det har stått det? Jeg la ikke merke til noe når jeg bestilt i morges ...

7227490[/snapback]

 

GOW collectors edition

 

UTSOLGT!Gears of War er et Xbox 360 eksklusivt spill som blander taktisk action med Survival Horror. Spillet kaster deg ut i en fengslende og rystende historie om menneskehetens episke kamp mot Locust-horden, marerittaktige skapninger fra plan Leveringstid: Release 17.11.2006 (UTSOLGT)

 

jeg tror det var UTSOLGT!! som avslørte det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...