Gå til innhold

Klær skaper folk — hvem er du i dag?


Anbefalte innlegg

Kan godt hende, kvalitet på ihvertfall denne modellen er veldig bra, men dette var en av de første modellene de slapp fra &Denim og har ikke erfaringer fra andre enn den buksen, så skal ikke si noe om kvaliteten på de nyere, men går utifra at de holder ca. samme standar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag har jeg tatt på sommerklær!

Korte DC sokker, en surfeshorts(Ripcurl) og en hvit fin t-skjorte av merket quicksilver.

Deilig sommerfølelse mao :D

 

Ser litt sinna ut, men hadde kort tid på selvutløseren og skulle unngå å stå u-stille, så blei litt stiv. :p

post-80649-1174922555_thumb.jpg

Edit: Haha, glemt å ta av prislappen.

Endret av KristianG
Lenke til kommentar

mhh. jeg bare slenger på meg noe klær jeg.

 

Klesplagg for dagen: grå og hvit stripete tights med en svart kortbukse over. Svarte sokker med hvite prikker opp. En gul topp med svarte prikker, og en hvit genser aktig dings utapå. Grønne og svarte stripete hansker. Converse sko. Og et skjerf med dødehoder på eller hva det heter. xD

 

Jeg er en person som liker å kle meg annerledes en andre. Liker ikke å være så ordinær. Bare tar på meg det første jeg finner jeg.

 

Jeg skal kle på meg med bind forann øynene en dag. Wish me good luck.

Lenke til kommentar
mhh. jeg bare slenger på meg noe klær jeg.

 

Klesplagg for dagen: grå og hvit stripete tights med en svart kortbukse over. Svarte sokker med hvite prikker opp. En gul topp med svarte prikker, og en hvit genser aktig dings utapå. Grønne og svarte stripete hansker. Converse sko. Og et skjerf med dødehoder på eller hva det heter. xD

 

Jeg er en person som liker å kle meg annerledes en andre.  Liker ikke å være så ordinær. Bare tar på meg det første jeg finner jeg.

 

Jeg skal kle på meg med bind forann øynene en dag. Wish me good luck.

8242200[/snapback]

 

Så du driter rett og slett i hva du går i? :O bryr du deg ikke om hvilke farger som passer sammen osv?

Lenke til kommentar
Alexander McQueen hette genser med klovn motiv.

Bjørn Borg tee hel hvit. (Disse er prima, billig og ultra chill gå i..)

Bjørn Borg  Boxer

Baggy lee bukse

Converse sko

8248831[/snapback]

 

 

Hvor får du kjøpt de?

 

 

Jeg kjører min vanlige stil i dag:

 

WESC hettegenser med glidlås (blå)

Lys Disel bukse

Hvitt tiger belte

Levis hvit t-shirt

BB Boxer

Hvite Tennis sokker

Puma Sky 2 sko

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...