Gå til innhold

Klær skaper folk — hvem er du i dag?

Anbefalte innlegg

Etter at undertegnede sonderte stemningen i Mote- og utseendetråden, åpnes herved tråden med navn "Klær skaper mennesker — hvem er du i dag?". Her skal vi som føler for det legge ut i det vide og brede hvilke plagg som utgjør dagens antrekk, så dette er på mange måter en utvidelse av Mote- og utseendetråden. Bilder er ikke påkrevd. :)

Selv om undertegnede er noe over gjennomsnittlig interessert i jus, får tråden følgende hovedregel: «Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil».

Videoannonse
Annonse

God respons på 10 minutter må jeg si. :)

Selv kjører jeg avslappet stil i dag; mørkeblå DG jeans med knallgule sømmer, sort skjorte fra DG, gult slips (som da matcher sømmene i buksen :wee:) og en sort og tynn genser uten sømmer (om noen skjønner hva jeg mener) - sistnevnte er et kupp fra Gucci i Paris. Siden jeg er hjemme sitter jeg med et par Nike Shox joggesko (bruker joggesko som tøfler hehe).

Selv kjører jeg avslappet stil i dag; mørkeblå DG jeans med knallgule sømmer, sort skjorte fra DG, gult slips (som da matcher sømmene i buksen :wee:) og en sort og tynn genser uten sømmer (om noen skjønner hva jeg mener) - sistnevnte er et kupp fra Gucci i Paris. Siden jeg er hjemme sitter jeg med et par Nike Shox joggesko (bruker joggesko som tøfler hehe).

7225320[/snapback]

:wow: er det slappe-av-inne-antrekket ditt?

jeg har på meg dagenderpå-joggebukser, hvit t-skjorte og hettegenser, med matchende gorillatøfler

7225320[/snapback]

:wow: er det slappe-av-inne-antrekket ditt?

7225339[/snapback]

Nei, jeg var ute i ettermiddag for en liten tur i byen. Dersom jeg bare er hjemme pleier jeg å gå med joggebukser (tro det eller ei) samt sånne Dry Fit t-skjorter fra Nike. Pleier å trene med sånne, men de er så deilige at de brukes hjemme as well. :)

Bukse: TDK Advanced

Bokser: Militærgrønn B. Borg

T-skjorte: Nike, Hvit med røde ermer

Belte: J. Lindeberg

Sokker: Grå idag, kjøpt på Kiwi :ohmy:

Genser: Blå Puma hette-jakke-genser.

Jeg vil si jeg er en helt vanlig megselv :wee:

Endret av kezoom
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive