Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ereksjon under dansing


Gjest Danser'n

Anbefalte innlegg

Det skjer meg også :S

 

Bra det ikke bare er meg da :p

Lurer på hvorfor det skjer da, samme hvem som er i bilen også!

 

Og på det trådstarter spør om, er mere vanlig for meg og få bennern når jeg danser med fine damer enn at jeg ikke får det, satser på dem tar det som et komplimang jeg. Samme som når ei dame overnatta hos meg for litt sia, handa hendes kom borti lillemann, regner med hu tok det som et komplimang (var aldrig snakk om no sex da, og just friends/arbeidskollega gjelder nå så-.-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kompisen din er genial, Stakan.

Men. Jeg vet ikke om jeg er som jenter flest, men jeg tror jeg ville tatt det nærmest som et kompliment. Som tidligere nevt her klarer jenter flest å regne seg frem til at Gutt + Xcm erigert penis = mulig han liker meg. xD

Såå. Jeg tror egentlig ikke at dere gutter har så veldig mye å være flau over, for enten dere er klar over det eller ikke, så liker vi jenter at dere synes vi er sexy. :]

 

EDIT: Leif var her.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Ta å kjøp deg ducttape, og teip hele stoltheten din fast til låret før du stikker :)

 

Pass på å ikke springe med mindre du føler for å rive av deg hele stasen.

Lenke til kommentar
Gjest TheOmen
Ta å kjøp deg ducttape, og teip hele stoltheten din fast til låret før du stikker :)

 

Pass på å ikke springe med mindre du føler for å rive av deg hele stasen.

7227377[/snapback]

 

Auuuuuuue :blush: Det der høres rimelig vondt ut når teipen eventuellt skal av, ikke bare for stasen men for diverse hår også... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Under maten ved det først juleballet , tar en av jentene i klassen over meg og starter å benflørte med meg under borde for å deretter ta av seg skoen, og stryke meg på innsiden av låret og i skrittet. Med dressbukse var dette en mindre kul situasjon.

 

Hun mente ikke no med det, var bare for å være slem :(

7220588[/snapback]

 

*notert*

Dette var en herlig ondskapsfull handling. Etter å ha lest denne tråden er jeg blitt (enda) gladere for å være jente :D

Lenke til kommentar
Under maten ved det først juleballet , tar en av jentene i klassen over meg og starter å benflørte med meg under borde for å deretter ta av seg skoen, og stryke meg på innsiden av låret og i skrittet. Med dressbukse var dette en mindre kul situasjon.

 

Hun mente ikke no med det, var bare for å være slem :(

7220588[/snapback]

 

*notert*

Dette var en herlig ondskapsfull handling. Etter å ha lest denne tråden er jeg blitt (enda) gladere for å være jente :D

7229982[/snapback]

 

:(

Lenke til kommentar

Har hatt mange slike jeg også. Spesielt rundt middagsbordet til kjæresten, akkurat når vi skal reise oss.

 

Den værste må jo være når jeg jobbet på Plantasjen, så snek Flekken (som han så fint har blitt døpt av min kjæreste :innocent: ) seg frem. Men problemet var at jeg ikke tenkte så mye over det, og når en kunde betalte, slo jeg ut kassaskuffen :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg bør kanskje påpeke at dette KUN er greit om det er kjæresten man gjør det på. Men da er det hysterisk morsomt. Å gjøre det på noen bare for mobbing = kjipt

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Vært borti et par jenter som ikke hadde noe mot at jeg "likte" dem :p

 

Men dette med bennern på uheldige tider, prøv og få det under gym i svømmebasseng i 8/9'ende klasse,

mens det er din tur på 3 metern og alle står i kø og ser på deg.

 

Du bare "måtte" se på hu peneste i klassen mens hu lente seg over kanten for å komme seg opp,

når "bikini-underdelen" "ble til" en g-streng pga hoppet? :wallbash:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Men tilbake til problemet, hvordan ungå det? Bli blinde hele gjengen??

Var visst en dronning i England eller Frankriket som stakk ut øynene på tjenerne sine.. så det er bare og melde seg til tjeneste på slottet å håpe på det beste :p

 

Neida.

Ikke vær for sjenert over det, men ikke akkuratt dra den fram og be hu stryke'n heller da :p

Tror de liker litt oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Gjest Danser'n

Stor pågang her. Flott! Skal teste ut tipsene til lørdagen og se om de har noen virkning, så rapporterer jeg tilbake.

 

Men hvis det også er slik mange gir uttrykk for, at jentene faktisk liker det, så kanksje jeg burde la være? :dontgetit:

 

Skulle gjerne hatt en jentes synspunkt på det.

Lenke til kommentar
Too familiar, too familiar...

 

 

Men tilbake til problemet, hvordan ungå det? Bli blinde hele gjengen??

7231087[/snapback]

 

Er nok ikke mye man kan gjøre. Har igrunn prøvd det meste. Alt fra tanken på bestemor til ulike ereksjondrepende kremer. Utløsning gjør faktisk bare min neste ereksjon enda sterkere og langvarig. Eneste man kan gjøre er vel å vente til man er uti 20- årene, nærmere 30- årene. Da begynner man å merke fall i ereksjonkvalitet.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...