Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ereksjon under dansing


Gjest Danser'n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vært borti et par jenter som ikke hadde noe mot at jeg "likte" dem :p

 

Men dette med bennern på uheldige tider, prøv og få det under gym i svømmebasseng i 8/9'ende klasse,

mens det er din tur på 3 metern og alle står i kø og ser på deg.

 

Du bare "måtte" se på hu peneste i klassen mens hu lente seg over kanten for å komme seg opp,

når "bikini-underdelen" "ble til" en g-streng pga hoppet?  :wallbash:

7231033[/snapback]

 

Bare løpe fort og dra til seg beina og ta bomba så folk ser minst mulig da :thumbup:

 

  Når jeg har stå i f.eks jeans, så syntes det ikke, aldri vært et problem for meg. Vet ikke med dere andre?

Men dressbukse og joggebukse kan være verre ja xD

 

Trur ikke det syns no særlig når jeg har jeans nei, men kommer jo litt ann på åssen den

ligger/står da seff!

Lenke til kommentar

Det er derfor det er lurt å plassere den litt strategisk i boxeren, så den spenner nedover fremfor utover når den først reiser seg. Plasser den slik at den får den fremmerste delen under skrukken (mellom ballene og anus), da vil den presse nedover når blodtrykket stiger, og da kan den presse riktig så hardt uten at det synes.

Lenke til kommentar
Får bender hver gang ca 1 minutt før jeg skal gå av bussen, men ikke når jeg skal hjem og går av bussen.

7223451[/snapback]

Skjer ofte med meg etter bilturer og slikt at det blir litt liv i buksa 1-2 min før er framme:S Ganske plagsomt men gir seg når jeg har gått litt utenfo bilen somregel, men kjipt når man har joggebukse og slikt:P

7225523[/snapback]

Det skjer meg også :S

7225876[/snapback]

 

 

Så skal det også nevnes (fra en jente selv) at det tenner å kjenne når en gutt har ereksjon :!: Ikke en negativ ting for de fleste jenter ;)

Lenke til kommentar
Så skal det også nevnes (fra en jente selv) at det tenner å kjenne når en gutt har ereksjon :!:  Ikke en negativ ting for de fleste jenter ;)

7238715[/snapback]

Det som er problemet er at man ikke alltid klarer å styre når det skjer. Hva ville du sagt (for å ta et overdrevet eksempel) om du var ute på biltur med svigers, og i det dere går ut av bilen er det ganske klart og tydelig at du er "dryppende våt"? Kjip situasjon =/
Lenke til kommentar

Så lenge du ikke gjør et ekstremt nummer ut av det så tror jeg de fleste jenter har såpass innsikt at de vet sånt skjer fra tid til annen.

 

Såklart, hvis du blir rød som ei varmelampe og viser med all tydelighet at du skjemmes grusomt over det eller prøver å stappe den inn gjennom klærne så kommer det til å gå til h*lvete, men så lenge du er like kul som dansen din så er iallfall min erfaring at de færreste bryr seg noe om det.

Lenke til kommentar
Så lenge du ikke gjør et ekstremt nummer ut av det så tror jeg de fleste jenter har såpass innsikt at de vet sånt skjer fra tid til annen.

 

Såklart, hvis du blir rød som ei varmelampe og viser med all tydelighet at du skjemmes grusomt over det eller prøver å stappe den inn gjennom klærne så kommer det til å gå til h*lvete, men så lenge du er like kul som dansen din så er iallfall min erfaring at de færreste bryr seg noe om det.

7245543[/snapback]

Det skader nok ikke å prøve å dytte den litt tilbake, om man gjør det veldig diskret. Bare man ikke tar et godt balletak med begge hender og presser på :)

 

Det funker på omtrent samme måte som å klø seg i skrittet uten at for mange legger merke til det, litt øving så går det ganske greit.

Lenke til kommentar

Det skjer fra tid til annen ja, men har hittil ikke opplevd noen veldig pinlige situasjoner. (sett bort i fra dansegulvet, men disse har som regel blitt sett på som komplimenter)

 

Det synes ikke veldig godt i jeans, men det kommer selvsagt an på hvordan den henger/ligger i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Med mindre du står å jokker

7267186[/snapback]

Nå har vel trådstarter mer eller mindre ytret indirekte at han står å jukker, ettersom dette er "under dansing". Den alminnelige norske nerd hadde antakeligvis sett bedre ut på dansegulvet om han prøvde bevisst å jukke fremfor å danse.

 

Ellers kan det vel til en viss grad unngåes at man får skrittet helt inntil kroppen til dama, og om det er slik at dette problemet utgjør stort mer enn noen få cm bør jeansen byttes før man vurderer andre tiltak.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...