Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ereksjon under dansing


Gjest Danser'n

Anbefalte innlegg

Gjest Danser'n

Jeg har et pinlig problem. Jeg er på byen, på et typisk utested for ungdom og jeg danser. Jeg finner en jente som ikke har noe imot at jeg plasserer hendene på hoftene og finner rytmen. Fett. Men med et pang får jeg plutselig ereksjon som kan måles på Richters skala. Jeg antar at jenta ikke syns det er veldig spennende at buksa mi buler ut når jeg kun skal ha en kul dans. Det er liksom litt sjenerende.

 

Hvordan løser jeg problemet? Jeg klarer ikke tenke på ikke-ereksjonsverdig ting mens jeg står og danser med den fineste dama i lokalet.

 

:blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problemet som dicktator.. Men det fine med bastuer er at man kan ta med iskaldt vann, det bruker å hjelpe, alternativet er å rømme i en iskald dusj..

Eller man kan løse det ved å ta en fellesronk i badstua.

 

Er det skikkelig pinlig så finnes det visse kremer man kan smøre på så man ikke får ereksjon.. Husker ikke i farta hva de heter..

Lenke til kommentar

Det fungerer nok å masturbere før du stikker på byen (bare ikke så seint at du ikke klarer å yte når det trengs)

 

det er ikke unormalt å få erekson til upassende tider, og du er ikke den eneste, selv får jeg det helt tilfeldig innimellom. på jobb og på byen. jeg trur egentlig ikke at jenta bryr seg så mye, det er jo helt vanlig. Selv har jeg fått ereksjon av at jenta har sitti på fanget mitt uten at hu har brydd seg så mye.

 

Hvis du sender spørsmålet inn til juntafil på P3 så hjelper de deg garantert.

 

Mvh Magne :)

Lenke til kommentar

Dette er vel ett "problem" blant mange og forhåpentligvis vil det avta med alderen og seksualerfaring.Alle har vel ufrivillige ereksjoner og ikke bare er de ufrivillige men også ytterst plagsomme..men som det blir sagt lenger oppe i tråden her så er nok masturbasjon en ting og tenke på før man skal ha kontakt med det andre kjønn uten og få ereksjon..jeg skjønner din frustrasjon men du kan trøste deg med det at du ikke er den første og heller ikke den siste..vi alle har nok vært i nesten samme situasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Danser'n

Takk for svar, folkens! Godt å høre at jeg ikke er den eneste (ville vel kanskje vært litt rart om jeg var det). Og takk for tipsene. Neste gang blir det bedre forberedelser, av ymse slag. :D

Lenke til kommentar

Dette er noe som de fleste, inkludert meg, har opplevd. Tror det var på en eller annen random fest for ikke så lenge siden... hun merket at jeg hadde bennern, men hun bare smilte og fniste. Så det skal nok ikke være så veldig negativt, for jeg tror de klarer å legge sammen at :"gutt + erigert penis = kanskje liker han meg?"

 

Eller noe slikt :hmm:

Lenke til kommentar
Under maten ved det først juleballet , tar en av jentene i klassen over meg og starter å benflørte med meg under borde for å deretter ta av seg skoen, og stryke meg på innsiden av låret og i skrittet. Med dressbukse var dette en mindre kul situasjon.

 

Hun mente ikke no med det, var bare for å være slem :(

7220588[/snapback]

Hahahahaha!

 

Morsom måte å være slem på, da. Festlig :)

Lenke til kommentar
Under maten ved det først juleballet , tar en av jentene i klassen over meg og starter å benflørte med meg under borde for å deretter ta av seg skoen, og stryke meg på innsiden av låret og i skrittet. Med dressbukse var dette en mindre kul situasjon.

 

Hun mente ikke no med det, var bare for å være slem :(

7220588[/snapback]

 

det va litt eid.... en kreativ måte å være veldig slem på..

 

kan tenke meg at noen merket kulen??

 

:innocent:

Lenke til kommentar
Får bender hver gang ca 1 minutt før jeg skal gå av bussen, men ikke når jeg skal hjem og går av bussen.

7223451[/snapback]

 

 

Skjer ofte med meg etter bilturer og slikt at det blir litt liv i buksa 1-2 min før er framme:S Ganske plagsomt men gir seg når jeg har gått litt utenfo bilen somregel, men kjipt når man har joggebukse og slikt:P

Lenke til kommentar
Får bender hver gang ca 1 minutt før jeg skal gå av bussen, men ikke når jeg skal hjem og går av bussen.

7223451[/snapback]

Skjer ofte med meg etter bilturer og slikt at det blir litt liv i buksa 1-2 min før er framme:S Ganske plagsomt men gir seg når jeg har gått litt utenfo bilen somregel, men kjipt når man har joggebukse og slikt:P

7225523[/snapback]

Det skjer meg også :S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...