Backb0neAvAtAr Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Sikkert et teit topic. Men jeg lurer på om det er noen som spiller på Moonglade eller Argent Dawn her. Jeg har spilt mye på begger serverene og lurer på om det er folk fra dette forumet på disse serverene. Min karakter er: Meliva, human female mage, level 60, Moonglade.
FredrikFtw Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Mhm, spiller på Argent Dawn. Se signatur.
Backb0neAvAtAr Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 Mhm, spiller på Argent Dawn. Se signatur. 7216342[/snapback] har sett deg mange ganger på forumet, hardcore rp'er? ^^
plastsjel Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Jeg spiller på Argent dawn, har en shaman på hordesiden og en hunter på alliance siden. Se signatur
MRN Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Spiller også på Argent Dawn, men er på ingen måte RPer. Human Paladin på vei til level 60...
mr.Lunarion Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Arcturro 60 gnome mage på Moonglade... Har sluttet å spille nå...
FredrikFtw Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Mhm, spiller på Argent Dawn. Se signatur. 7216342[/snapback] har sett deg mange ganger på forumet, hardcore rp'er? ^^ 7216425[/snapback] Har ikke blitt såå mye RP siden rundt september, siden jeg begynte å raide. Men takk gud for RP-raiding ;D
MRN Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 ..og jeg forflytter meg fra Argent Dawn til Steamwheedle Cartel as we speak. Blizz mener at dette tar flere dager, men... Der gikk de 20 euroene
Arinomi Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) Spiller på Moonglade. Arinomi Saurlius, Blå Drage av The Beholders Eyes. Han har en kone og ett adoptivbarn, og bærer fremdeles sorg over at hans biologiske datter Kwynia døde tidligere i høst. Men han er glad i Shirica, hans adoptivdatter, og vil gi henne all den kjærligheten som han kan. Kona hans, Floo, venter et nytt barn, tilsynelatende en sønn. De har valgt å kalle ham Darssulw. (( Om du ønsker å RPe med meg, kom og snakk med meg Om jeg ikke er på Arinomi, så er jeg på Nomia på Moonglade, Teovina på Darkmoon Faire, eller på Teowen på Darkmoon Faire. )) Endret 22. november 2006 av Arinomi
Xeenon_ Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) Argent Dawn: Anasterian, Druid of the Claw Moonglade: Hesuin Lothar, ex-Stormwind Militia, nå Forsaken og Jarex Demonseye, undead mercenary Hardcore RP; slå av en prat hvis du ser meg. edit: MRN, hva gjør du på en RP-realm hvis du ikke RPer? Endret 22. november 2006 av Xeenon_
Lycantrophe Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) Simbelmyne, 60 Troll Rogue, Moonglade. Edit: Så ikke alliance i topic, men men. Endret 22. november 2006 av Lycantrophe
MRN Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 edit: MRN, hva gjør du på en RP-realm hvis du ikke RPer? 7335359[/snapback] Enkelt. Folka er generelt mer seriøse, pratsomme og hyggelig enn andre steder. Sjansen for det er mer til stede uansett. Jeg sier bare at jeg ikke ønsker å bli prakka på RPing... Så jeg kunne sikkert ha spilt på en PvE-server, men nå har det seg slik at alle tre RL-vennene mine begynte på RP-greiene. Sikkert av samme grunn, vil jeg tro. Men jeg er forsatt locked
pretensiøselns Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Spiller på Moonglade jeg! Characters: Humphrine, Gnome Mage (som forhåpentligvis er på tur inn i Kaboom) Marvih, Gnome Warlock in training. Kolei, Night Elf Druid of the Wild. Whicky, Forsaken Mage. Deju, Troll Warrior. Elsker Moonglade, en veldig avslappende og grei realm. Er selvsagt en del newbies og r-tards der som alle andre realms, men dem bryr man seg ikke om. Er veldig fornøyd med realmen så langt (migrerte dit for cirka en måned siden). Passe avslappende og nok av muligheter både innen RP, PvP og raiding IMO.
Xeenon_ Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) edit: MRN, hva gjør du på en RP-realm hvis du ikke RPer? 7335359[/snapback] Enkelt. Folka er generelt mer seriøse, pratsomme og hyggelig enn andre steder. Sjansen for det er mer til stede uansett. Jeg sier bare at jeg ikke ønsker å bli prakka på RPing... Så jeg kunne sikkert ha spilt på en PvE-server, men nå har det seg slik at alle tre RL-vennene mine begynte på RP-greiene. Sikkert av samme grunn, vil jeg tro. Men jeg er forsatt locked 7340363[/snapback] jaja, så lenge man ikke løper rundt og sier "keke lol technology rptards" i /say er det et fett for meg. Endret 22. november 2006 av Xeenon_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå