Booz Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Noen som har peiling på om det går ann og koble en ekstern usb harddisk til ps3en og streame div mediafiler? Siden det ikke finnes fungerende chip og homebrew muligheter til xbox360 så ser det ut til at det blir en ps3 på meg. Så lenge jeg har di muligheter som sony har sagt ps3 skal få. Men så spørst det om sony har begynt et nytt og bedre liv, og holder det dem lover nå da
OmaaarS Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg vet ikke om det funker på ps3, men det funker jo helt fint på 360 da.
Nimrad Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Ja, selvfølgelig går det an. Sony sparer ikke på noe.
ChaosPredicted Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Fant litt info på andre forum. "It does support external HDD's, however according to Sony, the interface is not yet complete and may not be very friendy to use. Though I doubt it'll be a huge issue." Link: http://boards.1up.com/zd/board/message?boa...scending&page=1 Virker positivt dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå