Gå til innhold

Deler til tastatur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg var dessverre litt uheldig og sølte vannmelon-saft! ned i tastaturet på min bærbare dell inspiron. Jeg begynte derfor å rengjøre den, ta av knappen osv. Da ødela jeg dessverre en av disse små hvite plastdingsene som holder knappene festet til tastaturet... Noen som vet hvor det er mulig å få tak i slike evt. har slike som de vil selge:)

mvh Marius

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det enkleste er antakelig å kjøpe et nytt komplett tastatur, tipper det koster et par hundrelapper. Det du burde gjort i stedet for å ta av tastene var å ta tastaturet ut a PCen og vasket det med iso-propanol. Da vil du også se om noe av sølet har kommet forbi tastaturet, og. evt. få "vasket" vekk dette også.

Skrevet

Det burde jo ikke være nødvendig å kjøpe helt nytt tastatur fordi jeg har ødelagt en liten plastdings, så lenge de går an å ta av og på? Er sikkert noen her inne som har ekstra, for eksempel de som har valgt å kjøpe seg nye tastatur..

Skrevet

Heisann. Sliter med samme problemet selv. Har søkt litt rundt på nettet o.l og har ikke funnet noe enda.. Tror eneste muligheten er å kjøpe et nytt tastatur fra dell til kr 650. (ca) Hvis du har complete care pakken så får du nytt tastatur gratis. Er veldig interresert i å kjøpe av deg noen sånne hvite dingser hvis du skal kjøpe nytt tastatur. PM meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...