Wh1nerG Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 (endret) Heisann, har spilt Oblivion siden dagen det kom ut. Er stor fornøyd! Jeg har ingen patcher eller mods. Problemet er at når jeg skal begynne og spille det, så trykker man continue eller load game. Dette funker en stund hos meg, så detter jeg bare ut. Så kommer det sann "Send feilrapport" Noen som veit noe? Takker for svar på forhånd.. Endret 4. november 2006 av Wh1nerG
MiSP Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 (endret) Patch spillet. At noen i det hele tatt kan stille et slikt spørsmål uten å ha prøvd å patche det først... Patch det du, og se hva som skjer. Hvis du fremdeles har samme problemet, så finn ut litt mer om når det skjer, og hvordan det skjer. Endret 3. november 2006 av MiSP
Rescue me Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 (endret) Jeg bruker ikke patch'er . Må kansje laste de ned snart. Endret 3. november 2006 av oblivion_-__
Wh1nerG Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 Jeg har aldri hatt problemet før. Syntes det er litt rart at det plutselig hender nå. Har tross alt over tusen timer med det.. xD Men, skal prøve og patche det. Grunnen at jeg ikke patchet var at jeg fant minimalt med bugs og problemer osv..
sedsberg Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Det jeg måtte gjøre var å starte "new game" og så loade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå