Gå til innhold

Enkelt og raskt divx og xvid til WMV! XBOX 360


kewell79

Anbefalte innlegg

skal jeg bare vente altså, sjer jo ingenting virker det som. det står 00.00 i et kvart sekund nederst og så står det bare x1.00 etterpå

7211101[/snapback]

 

 

noe galt da ja..har du forandret på .bat filen?

7211251[/snapback]

 

du hvrdan skifter man kvaliteten du sa jeg kan ikke skrive noe i det bat filen? hva må jeg jøre for å skifte kvaliteten hvor ska jeg klikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal jeg bare vente altså, sjer jo ingenting virker det som. det står 00.00 i et kvart sekund nederst og så står det bare x1.00 etterpå

7211101[/snapback]

 

 

noe galt da ja..har du forandret på .bat filen?

7211251[/snapback]

 

niks, ikke forandret noe :innocent: men men, alternativer er jo nevt i tråden, får sjekke ut de. takk for hjelpa anyways ;)

Lenke til kommentar
Jeg bruker WinAvi...funker fett :cool:

 

Men den gratis versjonen gir dårlig kvalitet og reklame innlagt på det du konverterer. :hrm:

 

Men viss du har hele versjonen så kan du sette opp hvor mange som skal gjøres om, og den fortsetter med neste når den ene er ferdig. :thumbup:

 

På den nyeste south park filmen brukte jeg 15-20min på å konvertere og det var vert det :dribble:

7205810[/snapback]

 

Du som bruker winavi, hvor finner du fila etter du har konvertert?

Jeg konverterte en film fra en mappe, og etterpå var ikke den konverterte fila der. Har søkt etter filmen, men finner ikke den konverterte

Lenke til kommentar
bruk notepad og rediger vlcwmv.bat som ligger i c:\vlc mappen du laget

 

en episode i 5.1 lyd bruker rundt 400 kbps, med bare 2 channel kan det brukes mellom 124-140 kbps

 

 

på bilde kvalitet synest jeg 1500 fungerer OK, men øk den gjerne til 2-3000

7211347[/snapback]

 

takk for svar jeg fikk det til ... for de som er ikke ekspert som kewel må æ si at

Høyreclick på .bat filen rediger også endrer dere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...