Gå til innhold

En million forum-kategorier: Egen meny, takk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

26. Mai 2006 ble det foreslått en funksjon, "Mine Kategorier" av brukeren Xell. Undertegnede med flere sa fra i tråden om at ønsket funksjonen og med forslag til hvordan det skulle fungere. Ueland begynte å jobbe med en løsning men den ble aldri ferdigutviklet eller lansert. Følgende ble sagt i den første trådens siste stund.

 

Lenke til den aktuelle tråd

 

Skjer det noe fremgang Ueland?
Ikke noe nytt der enda men skal nok få gjort noe mer der og veldig snart. :)
#Saken er under behandling og er lagt til i notisblokken vår over ting som skal gjøres noe med - stenges#
Jeg ønsker en definisjon av "veldig snart", vite hvor lang notisblokken deres er, samt begrunnelse for hvorfor den aktuelle tråden er puttet i "Ferdigbehandlede tråder" når den ikke er det.

 

Deretter ble denne tråden opprettet, det burde vise hvor etterspurt det er, men fortsatt ingen stor fremgang. Nå virker forøvrig verken automodule=myforum eller autocom=myforum heller. Den midlertidige utviklingsprosessløsningen er derfor heller ikke tilgjengelig.

 

 

 

Må være mulig å velge på underkategori-nivå. Personlig så er det ikke alt under f.eks "Hardware" som er interressant i det hele tatt.

 

Egentlig burde man kunne lage sin egen tilpasset kategori-liste utifra alle kategoriene som finnes.

Jeg har ikke sagt noe annet. Det skal kunne velges på underkategorinivå, men med faner som gjør det oversiktelig og deler dem inn i sine respektive "Moderkategorier".
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Skriver meg gjerne på denne. Det hadde vært så uendelig greit å kunne sile ut forumkategorier man vil se, og samtidig kunne sile vekk kategorier man ikke vil se i "ubesvarte innlegg" eller siste 24 timer. (Jeg er så forbanna lei de akusjon på ditt og datt diamantkort nå fra forball delen at jeg blir sprø.)

 

Disse bør dog kunne konfigureres uavhengig av hverandre?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...