Gå til innhold

En million forum-kategorier: Egen meny, takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morn

Tror det ble laget en tråd om dette for rundt 2 år siden. Uansett... Det er utrooooooolig mange kategorier på diskusjon.no. Sikkert kjekt, men jeg registrerte meg her pga hardware.no/gamer.no, så Helse, Off-topic og slike ting har jeg 0 interesse av.

Det tar evigheter for meg å lete frem til mine favorittkategorier. Når får vi lage egne brukertilpassede menyer?

Beklager om dette har blitt tatt opp i det siste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da har jeg snekret sammen en modul som dere kan ta en titt på, her kan dere selv velge hvilke forumer dere vil se i deres forumliste. Hvis denne tas bra imot kan det jo være en ide å intigrere siste 24 timer mot denne :)

"Mitt forum"

For øyeblikket vises ikke underforumer i denne listen (wow etc) men det vil bli fikset.

6655245[/snapback]

Skrevet (endret)

Dette er det en egen tråd om her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=582667&st=0

Dog har Aalton stengt den, da man tydeligvis ikke får diskutere mer rundt det der... Merkerlig spør du meg.

Som sagt; er det Ueland har laget hittil, ganske bra, men Opera og FF -støtte, inndeling etter hovedkategoriene og slikt er ting som fortsatt mangler.

Endret av The Strategy-player
Skrevet

Jeg bryr meg strengt tatt null om "mine kategorier" da jeg aldri bruker kategorivisning lengre. Men det å fjerne hele kategorier fra "Nye innlegg" hadde vært sinnsykt deilig..

Skrevet

Denne? Det er ikkje verre enn at du vel kva kategoriar du vil skal verte vist i den nedtrekksmenyen. Klikk på ein kategori i menyen, og den kjem opp nedanfor, ein gong til og den forsvinn. Slik kan du få opp kun dei kategoriane du er interessert i.

Det var snakk om å integrere ein slik funksjon i Siste 24 timer, slik at ein der kun får opp dei kategoriane ein har valt.

Skrevet

Merk deg at denne "Mine kategorier" ikke virker i nettleseren Internett Explorer. (Har ikke testet med IE 7)

Den virker i Opera riktignok, har heller ikke testet med Firefox.

Skrevet
Merk deg at denne "Mine kategorier" ikke virker i nettleseren Internett Explorer. (Har ikke testet med IE 7)

7210740[/snapback]

Det var det :wallbash:...

Skrevet

7210740[/snapback]

Da får vi fortsette diskusjonen her siden flere interesserer seg for modulen :)

Jeg utvikler i Opera, derfor vil den i første omgang fungeree der :)

Tanken min for øyeblikket er å legge inn siste 24 timer / mine innlegg etc I mitt forum slik at man kun ser det man ber om. Men det avhenger jo litt av responsen hos dere.

Å dele opp forumlistingen i kategorier velger jeg å vente litt med tenker jeg. (Men får se hva folk mener som sagt)

Skrevet

Ueland, muligheten til å fjerne enkelttråder fra denne personlige listen hadde også vært veldig grei. Er en del chattetråder jeg godt kan være foruten. Men dette er funksjonalitet som ikke bør prioriteres atm selvsagt ;)

Skrevet

Veldig positiv til noe sånt noe, men det som manglet i den betaen var at man kan velge hele kategorien. Som velge hele spill, hele hardware osv. Slitsomt å sitte å trykke på alle underforumene hvis man vil se alle sammen..

Skrevet (endret)

Enig med ErlendRU der. Det er flere hele kategorier jeg besøker relativt skjelden, så det hadde vært greit å fjerne dem med ett enkelt tastetrykk. Dette er selvfølgelig ikke veldig viktig, da, finnes viktigere ting.

Jeg blr stadig mer imponert over deg, Ueland.

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Skrevet

Ja synes det var fint slik det er nå, men at det går ann å velge en hel kategori slik at alle underforumene blir med også som du sier.. Hvis man vil ha for eksempel alle underforumene under hardware i lista si, så blir det veldig tungvint å sitte å trykke på alle sammen. :)

Skrevet
Ønsket er altså at når man velger en kategori skal alle underforum bli lagt inn i listen?

7249791[/snapback]

Ja, men det må fortsatt være en funksjon som gjør at man kan fjerne/legge til ett og ett underforum for hele kategorien. (Jeg velger hardware, og kan ta bort "Prosessorer" om jeg vil, etc..)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...