mrav4 Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Det har seg sånn, at jeg har blitt banna fra VAC uten grunn, men de sier at de ikke kan ta bort utestengelsen. Hva skal jeg gjøre?. Jeg er jo sykt glad i CS og hele pakka, så bare blir jeg banna :0 Håper noen gir råd :>
Gjakmarrja Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Kjøper ny CD-key. Eneste du kan gjøre. VAC er helt latterlig.
mrav4 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Kjøper ny CD-key. Eneste du kan gjøre. VAC er helt latterlig. 7200415[/snapback] Seffølgelig, men jeg ble banna 2 dagen. Skjedde med forrige og -.-' Det er liksom ikke vits mere nå:<
neadii Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 VAC er der for en grunn, og de fleste som blir VAC-bannet har prøvd cheat på secured servere. Har de hatt skikkelig dårlig flaks og bare hatt cheaten på pcen og bare cheata på not-secured kan du ha blitt bannet av VAC2. Hvis du faktisk sier sannheten om at du ikke har cheata kan du prøve å sende en mail til valve og forklare saken. Men da må du så klart oppføre deg voksent.
mrav4 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Det er jo derfor jeg har laga denne tråden. Har ikke cheata. Har heller ikke cheat på maskina, pga jeg synes cheat er noe dritt og tull. Men det hjelper jo ikke og sende mail osv til dem. De bare sier: We cant take off the ban osv -.-'
MindTooth Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Vet med meg selv, at jeg når jeg har blitt utestengt ifra VAC. Så har jeg gjort et eller annet. Tror ikke VALVe stenger ute folk uten grunn. Eneste jeg kan anbefale, er å kjøpe CS på nytt. Tråden stenges! Birger
Anbefalte innlegg