Gå til innhold

Er dette en LCD-skjerm? 19" til 637,-


JFTech

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De kan i teorien ikke gi deg annet enn varen hvis du har fått en odrebrekreftelse. opplevde noe lignende med mpx for noen år siden da de pent måtte sende meg en 200gb-disk for snaue 500,-

 

verdt å prøve

7199492[/snapback]

 

Komplett.no nekta og selge meg ein trådlaus router til kr 5. Berre og prøve seg...

 

Noken som kjenner til firmaet?

Lenke til kommentar

Bestilte 2 stk nå for å se om det går.. har lenge hatt lyst til å bytte ut min 19 '' crt og hvis jeg får 2 stk 19 lcd til den prisen, så...

 

Krysser fingrene og håper på det beste :-)

 

Har ikke fått ordre bekreftelse enda, skal sjekke mailen når jeg kommer hjem i natt og i morgen tidl.. øh ettermiddag :-)

 

Edit: fikk ikke lagt inn visa kortet, kan komme av at jeg akkurat flyttet nok penger inn på kontoen. har konto hos cresco fra før så jeg tar det der (ikke akkurat lønnsomt, men til den prisen så kan jeg leve med det.)

 

Taleg

Endret av taleg
Lenke til kommentar
Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel.

7198971[/snapback]

 

Greit nok, men hvis du har bestilt varen, blitt trukket beløpet fra VISA-kortet og fått en ordrebekreftelse, så har du egentlig en bindende avtale som butikken ikke kan trekke seg fra.

Lenke til kommentar
Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel.

7198971[/snapback]

 

Greit nok, men hvis du har bestilt varen, blitt trukket beløpet fra VISA-kortet og fått en ordrebekreftelse, så har du egentlig en bindende avtale som butikken ikke kan trekke seg fra.

7201578[/snapback]

 

Som jeg sa, elkjøp kunne tydeligvis gjøre det. Visa kortet blir faktisk ikke trukket fra på et par dager elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...